این اخبار ضد و نقیض در حالی همچنان مطرح می شود که هفته گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست دولت اعلام کرد که نرخ هر لیتر بنزین در بودجه ۹۸ مبلغ ۱۰۰۰ تومان پیش‌ بینی می شود.

با این وجود همچنان موضوع سهمیه بندی و افزایش قیمت در قالب برخی از پیشنهادات از سوی نمایندگان مطرح است و مسئولان نیز در رد و تایید آن نیز اظهاراتی را مطرح می کنند. در جدیدترین اظهارات وزیر نفت تأکید بربحث سهمیه ‌بندی بطور جدی در دستور کار دولت بیان شده و ایشان عنوان کرده است که ” اساس دولت بر این نیست که قیمت‌ها را افزایش دهد اما می‌خواهد برای کسانی که بیشتر از سهمیه بنزین مصرف می‌کنند، فکری کند.”

بنزین سوپر یا یورو۴ ؛ کدامیک بهتر است؟-گنجی مگ

حال در جریان اخبار مختلف قیمت سوخت و سهمیه بندی آن موضوع مهم دیگری که این روزها شاید کمتر به آن پرداخته می شود کیفیت سوخت آن هم در شرایطی است که هر روز آمار جدیدی و نگران کننده ای در خصوص میزان آلودگی هوای شهرها مطرح می شود.

در کنار اهمیت موضوع قیمت و سهمیه بندی بنزین، کیفیت سوخت و تقاضا برای مصرف بنزین سوپر از موضوعات مهمی است که این روزها بین مراجعه کنندگان در پمپ بنزین ها می بینیم. در ماه های اخیر کاهش عرضه این سوخت در جایگاه ها تبدیل به معضلی برای برخی از مراجعان به جایگاه ها شده بود که به گفته رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت هم اکنون مشکلی در توزیع بنزین سوپر در جایگاه ها وجود ندارد و هر جایگاهی که توان توزیع و درخواست مصرف داشته باشد این سوخت عرضه می شود.

بنزین سوپر یا یورو۴ ؛ کدامیک بهتر است؟-گنجی مگ

وی معتقد است بنزین یورو ۴ کنونی دارای کیفیتی بهتر از بنزین سوپر بدون سرب است اما عدم اطلاع رسانی درست در این خصوص موجب تمایل مراجعان به خصوص دارندگان خودروهای خارجی به بنزین سوپر شده است.


نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی بنزین ,سوپر ,سوخت ,سهمیه ,مطرح ,جایگاه ,بنزین سوپر ,است؟ گنجی ,بهتر است؟ ,کدامیک بهتر ,سهمیه بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران وب جراحی زیبایی فروش تمامی ادویه جات خبر ایرانی تخفیف ویژه beautiful-codes-blog mahdi گیوه کلاش عاشقان مسیح