وسمه یکی از گیاهان دارویی وسنتی است که در  قدیم برای رنگ کردن ابرو ها و موها استفاده می شده است. وسمه رنگی مانند جوهر دارد یا به زبان بهتری ابی نیلی تیره .

وسمه گیاهی شبیه حنا است . برای استفاده از وسمه برای رنگ کردن موها باید مراحل زیر را انجام دهید . مرحله یک ابتدا از عطاری وسمه را تهیه کنید و هرچه وسمه مرغوب تر باشد شما نتیجه ی بهتری را دریافت می کنید مرحله دو  به نسب موها یعنی اندازه حجم و میزان سفیدی موها از وسمه داخل ظرفی بریزید برای انکه ظرف شما رنگ نگیرد بهتر است از ظروف پلاستیکی استفاده کنید. مرحله سه به وسمه خود اب ولرم اضاف کنید تا زمانی که یک خمیر رقیق به دست اید زیرا اگر خیل غلیظ باشد قرار دادن ان روی مو ها دشوار می شود . مرحله چهار  مو ها را دسته سدته جدا کنید و برس رنگ مو از مایه ی وسمه که قبلا با اب مخلوط کرده اید روی موها بگذارید دقت کنید که وسمه رو همه ی مو ها قرار گیرد . و این کار را تا انتها ادامه دهید . مرحله پنج بعد از اتمام مرحله چهار به مدت یک ساعت صبر کنید .و بعد از موها را اب کشی کنید . برای سهولت پاک شدن وسمه از روی مو ها در نیمه های کار مقداری شامپو روی سر بریزی و سپس اب کشی کنید . در نهایت مو های شما به رنگ مشکی در می اید.
parisa-tech-2018 وسمه ,مرحله ,موها ,استفاده ,کنید مرحله ,دهید مرحله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش محصولات زن و شوهری و مطالب زندگی زن و شوهری تخفیف ویژه گوناگون تپل تپل زحل کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فیلوسوفیا تخفیفان مطلب کده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان