پماد بزرگ کننده سینه و باستن

دستگاه وکیوم برقی سینه

قیمت: 450.000 تومان

تخفیف به مدت محدود

قیمت: 320.000 تومان

تلفن ثبت سفارش: 14 80 365 0903

• پارگی یا نشت در پروتز

• چین خوردن پوست روی پروتز

• تشکیل کپسول سفت دور پروتز و بد شکل کردن ظاهر باسن

• سفتی غیر معمول در لمس باسن

• جابجایی پروتز ها به جهات مختلف

• درد ، که ممکن است طولانی و با شدت متوسط به بالا باشد .

• احتمال نیاز به جراحی مجدد

• نتیجه کمتر از حد مطلوب از نظر زیبایی

کرم-پروتز-سینه

عوارض قابل انتظار عمل جراحی

ظاهر غیرقابل قبلو محل برش جراحی، خونریزی (تجمع خون)، عفونت، تاخیر در بهبودی محل برش جراحی، تغییر در حس سینه و نوک سینه که ممکن است موقت یا دائم باشد، ایجاد یک کپسول ضخیم در اطراف پروتز، نشت و یا پارگی جدار پروتز- چین خوردگی پوست روی پروتز، خطرات بی هوشی، تجمع مایع اطراف پروتز، درد که ممکن است ادامه دار باشد، ایجاد ه وریدی که ممکن است باعث عوارض قلبی، ریوی گردد و احتمال نیاز به عمل مجدد مواردی هستند که باید مدنظرتان باشد.

بعضی بیماران کاملا حس سینه شان از بین می رود، برخی دیگر فقط کمی کاهش در حس سینه هایشان را گزارش کرده اند و بعضی حتی افزایش حس سینه را گزارش کرده اند. در اکثر موارد وقتی تغییر احساس سینه اتفاق می افتد، معمولا می باشد و به زودی از بین می رود و به مرور بهبود می یابد. طول دوره بهبودی گاهی تا هجده ماه به طول می انجامد.

اگر تنگی نفس، درد قفسه سینه، ضربان غیرطبیعی قلب داشتید بلافاصله به بیمارستان بروید زیرا ممکن است نیاز به جراحی مجدد باشد.

اطلاعا پروتز سینه

شیردهی و حاملگی: شیردادن با سینه می تواند به دنبال انجام این عمل ادامه یابد و شما قادر به تولید شیر کافی خواهیدبود. شما باید بدانید که همه خانم ها نمی توانند به طور رضایت بخشی شیر بدهند، چه پروتز داشته باشند چه نداشته باشند.

حاملگی: اگر شما بعد از عمل جراحی تان حامله شوید، بافت های سینه شما بزرگ شده و پوست نیز متعاقبا کشیده می شود. همچنین هنگام حاملگی و همراه با آن اگر شیردادن را متوقف کنید بافت سینه شما کوچک و جمع خواهدشد. پیش بینی اینکه چه میزان این تغییرات رخ خواهدداد غیرممکن است، ولی حجم پروتز سینه در طی این عملیات به همان اندازه باقی خواهدماند. بهرحال ممکن است نیاز به تعویض پروتز یا محل آن باشد. هیچ نوع اختمال ترکیدن یا از هم بازشدن پروتزهای سینه هنگام مسافرت با هواپیما، شناکردن، شیرجه زدن و غیره وجود ندارد.

کرم-باسن-سوماتولین


اینترنتی و تحویل کالا درب منزل سینه ,پروتز ,ممکن ,جراحی ,حاملگی ,پروتز، ,باشد، ایجاد ,اطراف پروتز، ,گزارش کرده ,پروتز سینه ,جراحی مجدد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

علم روز یادداشتهای یک هرزه مرجع فایل های لایه باز PMA کردفیلم تری چت شکیبایی