ایبل: یک جامعه بزرگ با بیش از ۲۰۰ عضو‌ است که به کارآفرینان و رهبران جوان کمک می‌کند. این جامعه تعداد زیادی از رویداد‌ها را در سراسر کشور سازماندهی می‌کند.

  •  استارت‌آپ فاندیشن

 سازمانی است که کارآفرینی و استارت‌آپ‌ها در بلغارستان را تشویق کرده و رویدادهای مفیدی را در این زمینه برگزار و سازماندهی می‌کند. در آنجا می‌توان اطلاعات مفیدی را درباره امور و رویدادهای مربوط به استارت‌آپ‌ها پیدا کرد.

  •  جلسات و رویدادهای استارت‌آپی

در نایتز صوفیا جلسات ماهانه‌ای برگزار می‌شود که در آن صاحبان کسب‌و‌کارهای ناموفق از تجربیات و شکست‌های خود می‌گویند تا سایر افراد دیگر اشتباهات آنها را تکرار نکنند.
در سیلی‌درینک‌ابات صوفیا به طور منظم با اعضایی از شتاب‌دهندگان و استارت‌آپ‌های مشهور و نیز منتورها و افراد با‌استعداد ملاقات خواهید داشت. این مرکز برای آشنایی با جامعه استارت‌آپی در صوفیا بسیار مناسب است. هر جمعه‌شب در یک مرکز در صوفیا افراد گرد هم جمع می‌شوند. بنیانگذاران استارت‌ایت اسمارت این رویداد را سازماندهی می‌کنند. بتا برک‌فست نیز یک مرکز گردهمایی هفتگی است که در آن با صاحبان استارت‌آپ‌های موفق آشنا می‌شوید. در این گردهمایی معمولا ۲۰ تا ۳۰ نفر شرکت می‌کنند. از جمله سایر جلسات استارت‌آپی می‌توان به استارت‌آپ گریند صوفیا و استارت‌آپ سافاری صوفیا اشاره کرد. استارت‌آپ گریند صوفیا رویدادهای شبکه‌سازی منظمی را همراه با سخنرانی‌هایی از دنیای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند. استارت‌آپ سافاری صوفیا نیز علاقه‌مندان به راه‌اندازی استارت‌آپ را در طول مسیر همراهی کرده و دنیای استارت‌آپی را به آنها نشان می‌دهد.

  •  رویدادهای اصلی استارت‌آپی بلغارستان

وبیت: رویداد استارت‌آپی که ۵۰۰۰ شرکت‌کننده، بیش از ۲۰۰ سخنران و بیش از ۱۰۰ استارت‌آپ در آن شرکت دارند. در این رویداد می‌توان با افراد مختلف آشنا شد و درباره هر موضوع استارت‌آپی با آنها گفت‌وگو کرد.
دیجیتال‌کی: یکی از رویدادهای بزرگ در جنوب شرق اروپاست که در آن افراد می‌توانند با بیش از ۲۰۰۰ کارآفرین، سرمایه‌گذار و متخصصان بازاریابی دیجیتالی آشنا شوند. معمولا این رویداد دوروزه است و بیش از ۶۰ سخنران دارد.
استارت‌آپ ویکند صوفیا: یک لانچر برای استارت‌آپ‌هایی است که در مرحله ایده هستند. این استارت‌آپ‌ها می‌توانند ایده‌های خود را با دیگران در میان بگذارند.
در کل می‌توان گفت کارآفرینانی که می‌خواهند شرکت خود را در بلغارستان راه‌اندازی کنند، از مزایای زیادی برخوردارند؛ زندگی خوب، شرایط مالیاتی مناسب، دسترسی سریع و ارزان به اینترنت، استعدادهای فناوری، هزینه پایین زندگی و جمعیتی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. بلغارستان به سرعت دارد به یک مرکز مطلوب برای استارت‌آپ‌ها تبدیل می‌شود.


https://www.snapkhab.com صوفیا ,استارت‌آپی ,استارت‌آپ ,رویدادهای ,بلغارستان ,افراد ,سافاری صوفیا ,استارت‌آپی بلغارستان ,استارت‌آپ سافاری ,گریند صوفیا ,رویدادهای اس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نجوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. شرکت تابلو سازی اریانا ساین rooz nevesht haye man اجناس فوق العاده هیچ خیلی بزرگ خلیج-sologulf فاخته پرواز مدرسه پیشرو تهرانپارس آشنایی با هنرهای اصیل ایرانی