حفظ خاک
شما می توانید مقداری جوش شیرین را به خاک باغچه بیافزایید تا میزان اسیدی بودن آن متعادل شود. از طرفی می توانید مقداری از آن را به آب گیاهانی بیافزایید که دوستدارِ محیط اسیدی نیستند.
از بین بردن بو
ترکیبات آلکالین موجود در جوش شیرین آن را به ترکیبی فوق العاده و منحصر به فرد در تجزیه ذرات بدبو تبدیل می کند. می توانید جوش شیرین را در سبد رخت چرک ها و کفش های بدبو بریزید. قوطی ای درباز و حاوی جوش شیرین را در یخچال بگذارید تا بوی بد یخچال را از بین ببرد.
تمیز کردن محصولات
برای از بین بردن رسوبات میوه ها و سبزیجات تازه، می توانید جوش شیرین را به اسفنجی مالیده و بعد میوه ها و سبزیجات را با آن تمیز کنید. وقتی کارتان تمام شد میوه ها و سبزیجات را خوب آب بکشید.

تنظیم عملکرد معده
جوش شیرین برای از بین بردن ترش کردن معده خواص فراوانی دارد؛ وقتی دچار این حالت شدید، یک قاشق جوش شیرین را با یک لیوان آب مخلوط کنید تا وضعیت معده تان خوب شود. می توانید برای کاهش اسیدی بودن غذاهایی که گوجه فرنگی دارند مقداری از این محلول را به سس یا سوپتان اضافه کنید

شامپوی روشن کننده


موهای ما برای اینکه از انباشت محصولات آرایشی مختلف خلاص شوند همیشه در حال التماسند! مقدار کمی جوش شیرین به شامپوتان اضافه کنید و مانند همیشه از آن استفاده کنید. با اینکار توده های انباشت شده روی موهایتان تمیز شده و دوباره تمام محصولات آرایشی تان عین اول روی موهایتان نمو پیدا خواهند کرد.


خدمات اسباب کشی شیرین ,توانید ,میوه ,تمیز ,سبزیجات ,اسیدی ,محصولات آرایشی ,اضافه کنید ,اسیدی بودن ,توانید مقداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گالری نقاشی درنا 09197633820 خاطرات یک زن صبح نیوز هر چی کی بخوای مستر سوغاتی خاطرات کوتاه