نارگیل نرم افزار رایگان چاپ و مدیریت چک

قبل از فراگیر شدن کامپیوتر ها و نرم افزار ها اغلب محاسبات و نگهداری اطلاعات بوسیله ی قلم و کاغذ و توسط انسان ها انجام شد. این مساله همواره باعث به وجود آمدن خطا های بسیار زیاد و اجتناب ناپذیری بود. زمانی را تصور کنید که کلیه بانکها و موسسات مالی تمامی حسابهای مشتریان خود را در دفاتر و رسید های کاغذی نگهداری می کردند و بد خطی و یا حواس پرتی کارمند بانک باعث به وجود آمدن اختلاف بسیار زیادی در محاسبات دارایی مشتریان می‌شد.

اما امروزه با فراگیر شدن و در دسترس قرار گرفتن سیستم های رایانه ای و نرم افزاری بیشتر بار محاسباتی و ذخیره سازی اطلاعات بر روی دوش سیستم ها قرار گرفته است.

جریان دریافت و پرداخت چک ها به عنوان اسناد معتبر مالی همواره از مهمترین مسائل مالی و حسابداری بوده است و دقت در تاریخ و مبلغ و سایر پارامترهای درج شونده روی چک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

همچنین یکی از مسائل مهم مربوط به چک به خاطر سپردن تاریخ سررسید چک می باشد به این منظور که حساب مربوطه آماده برداشته باشد. کاربران گرامی صنوبر می توانند با دانلود و نصب آسان و استفاده این نرم افزار چک های خود را با هر پرینتری چاپ و مدیریت نمایند.

 

برخی از مهم ترین قابلیت های نرم افزار رایگان چاپ چک:

  • قابلیت چاپ انواع چک با انواع پرینتر

  • طراحی و پباده سازی شده کاملا دقیق با قالب صیاد
  • گزارش گیری از پارامترهای مختلف مانند تعداد چک، مبلغ چک، حساب ها و طرف حسابها
  • چاپ نا محدود چک پس از فعالسازی .
  • و چندین امکان کاربردی دیگر.

نرم افزار چاپ چک صنوبر افزار ,مالی ,وجود آمدن ,افزار رایگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کانال یابی بهترین سایت خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب (پکیج 2تایی) art لوازم خانگی دانلود کاملترین فول آرشیو محسن ابراهیم زاده همه چی موجوده