تعبیر خواب پیاز

تعبیر دیدن پیاز در خواب چیست؟ تعبیر خواب پیاز تازه رسیده خام و قرمز ، تعبیر پیاز گندیده و خوردن پیاز برای مرد و زن ، tabir khab piyaz تعبیر دیدن پیاز در خواب چیست؟

دیدن پیاز رسیده و قرمز و گندیده + کاشتن پیاز و برداشت پیاز خام و داشتن پیاز قرمز + پوست کندن پیاز تازه و خوردن پیاز گندیده از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب پیاز می تواند باشد. به هر حال اگر شما هم خواب پیاز دیده اید ما در این پست بارونک کامل ترین تعبیر دیدن پیاز در خواب را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

همان طور که می دانید خوردن پیاز دهان را بدبو می کند و تا چند ساعت بوی بد آن در دهان باقی می ماند و هر یک از ما ممکن است در طول روز سخنان نسنجیده ای بزنیم که موقع گفتن به زشتی آن ها توجه نمی کنیم و همین سخنان در خواب های ما به صورت پیاز ظاهر می شوند.


تعبیر پیاز در خواب

پیاز در خواب نشانه روزی و نعمت است و از طرفی نشانه خوردن مال حرام. اگر خواب دیدید که در سفره خود پیاز دارید و علاقه زیادی به خوردن آن داشتید یعنی اینکه شما به خوردن مال حرام حریص هستید.

حال اگر در خواب پیاز خام خوردید بدانید در روزهای آینده سختی زشت و نابه جا خواهید گفت که بعدا موجب شرمندگی شما خواهد شد.

محمد بن سیرین : دیدن پیاز در خواب نشانه غم ، اندوه و تباه شدن حال و روز بیننده خواب می باشد.

آنلی بیتون : اگر مقداری پیاز در خواب دیدید خواب شما نشانه این است که در نزدیکی شما افرادی زندگی می کنند که با بغض و حسرت به موفقیت های شما نگاه می کنند.

ابراهیم کرمانی : دیدن پیاز در خواب نشانه مال حرام و سخن زشت و ناپسند می باشد و اگر بیننده خواب شخص صالح و درستکاری باشد با تلاش خود را از خوردن حرام باز می دارد.

حضرت امام جعفر صادق (ع) دیدن پیاز در خواب را بر 3 وجه می دانید :

  • نشانه مال حرام
  • نشانه پشیمانی در کارها
  • نشانه غیبت و سخن زشت و ناپسند

تعبیر خواب پیاز رسیده

آنلی بیتون : اگر فردی پیاز رسیده و قرمز در خواب ببیند نشانه این است که در حوزه کاری شما آنقدر رقابت وجود دارد که امور را جالب توجه نشان می دهید.

لیلا برایت : اگر خواب پیاز قرمز ببینید تعبیر این خواب نشانه ناامیدی می باشد.


تعبیر خواب پیاز پخته

ابراهیم کرمانی : اگر در خواب پیاز پخته خوردید نشانه این است که بالاخره روزی می رسد که شما از خوردن مال حرام توبه خواهید کرد و به به درگاه خداوند متعال باز خواهید گشت.

آنلی بیتون : اگر پیاز پخته در خواب دیدید خواب شما نشانه کسب منافع اندک از طریق شغل تان خواهد بود.


تعبیر خواب پیاز پوست کندن

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که پیاز پوست می گیرید و برای همین اشک از چشم هایتان سرازیر می شود نشانه این است که رقبا ، شما را شکست خواهند داد.


تعبیر خواب خوردن پیاز

لیلا برایت : اگر خواب دیدید که پیاز می خورید بدانید در انجام کارهایتان موفق خواهید شد.

آنلی بیتون : این معبر خوردن پیاز در خواب را نشانه غلبه بر تمام مخالمان تعبیر می کند.

 

سایت سرگرمی و آشپزی مینا خواب ,پیاز ,تعبیر ,خوردن ,دیدن ,حرام ,خواب پیاز ,تعبیر خواب ,دیدن پیاز ,آنلی بیتون ,خوردن پیاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خريد رخت اويز لباس واندر هنگر جادويي hang away 2020 دنیای شیرینی و غذا به سرزمین خرید خوش آمدید آشنایی با ساخت پنجره دوجداره و سه جداره قیمت فرش ماشینی و طرح فرش از کارخانه فرش | شهر فرش - کالا فرش battleofthrones حارس مدیا - بزرگترین وب سایت دانلود مدیا طاقت بیار