کانکس مخابراتی BTS ، کیوسک مخابراتی , گروه صنعتی ایرانا سازه : یکی دیگر از محصولات تولیدی ایرانا سازه کانکس های مخابراتی است . که کاربردهای زیادی را دارند از جمله برای کار گذاشتن دکل های اینترنتی و مخابراتی کاربرد دارند و مهمترین هدف از به کار گذاشتن این نوع از سازه ها استفاده از آن ها در شرایط بحرانی و ناخواسته اعم از زلزله , جنگ و و در شرایط عادی نیز برای پوشش دهی مخابرتی مناطق تفریحی , زیارتی و است .

کل دکل های مخابراتی مجهز به BTS هستند که بایستی دستگاه بر روی زمین و در کنار دکل قرار داده شود . وقتی دستگاه روی زمین قرار گیرد احتمال دارد که تابش مستقیم نور خورشید و یا بارندگی و به آن آسیب وارد کند که به سبب همین امر استفاده از کانکس مخابراتی در چنین مواقعی چاره ساز بوده است از این رو به این نوع از سازه ها کانکس BTS نیز می گویند .

کاربردهای کانکس مخابراتی BTS

هدف از به کارگیری دکل های اینترنتی و مخابراتی آنتن رسنی است و مهمتر از همه ارنج کردن ترافیک های هر منطقه جهت پوشش شبکه های اینترنتی و تلفن همراه است . دکل ها مجهز به دستگاه بی تی اس هستند که مهمترین کاربرد این دستگاه ها انتقال امواج به فرستنده هایی که بر روی دکل نصب شده اند است . بسته به ناهموار بودن و یا مسطح بودن زمین مساحت تحت پوشش باید از ۱۸ الی ۳۵ کیلومتر باشد .

کانکس مخابراتی BTS

کانکس مخابراتی BTS

دستگاه فرستنده باید در درون کانکس مخابراتی یا همان کانکس مخابراتی BTS نگهداری شود تا شرایط جوی ناسازگار به فرستنده ها و امواج آن صدمه وارد نکنند و مهمتر از همه عوامل ذکر شده سبب کاهش عمر دستگاه می شوند . جهت خنک نگهداشتن داخل سازه سیستم های خنک کننده تعبیه می شود و جهت جلوگیری از نور مستقیم خورشید به دستکاه باید این دستگاه داخل سازه و یا کیوسک مخابراتی نگهداری شود .

بیشتر بخوانید در : کانکس دست دوم

ممکن است برای افرادی که به داخل سازه رفت آمد دارند یا دکل ها در کنار منازل آن ها است سوال پیش آمده باشد که آیا امواج داخل سازه خطرناک است ؟ در پاسخ باید گفت جهت حفظ ایمنی و امنیت خود ۲۵۰ تا ۳۵۰ متری را باید رعایت کرد .

ویژگی های کیوسک مخابراتی

  • ضد آب بودن و آب بند بودن سازه
  • استفاده از آن جهت برقراری ارتباط اینترنتی و مخابراتی در سراسر کشور
  • مجهز به دوربین های امنیتی بالا
  • در ساخت آن از ساندویچ پانل استفاده شده است
  • مجهز به کولر گازی کوچک جهت خنک نگه داشتن و کاهش دمای دستگاه
  • امکان نصب GPS برای مکان یابی و مانیتورینگ خودروها
  • مجهز به کندانسور روی بدنه ی سازه
  • مجهز به کپسول آتش نشانی , دیزل ژنراتور , سیستم روشنایی و سیستم های سرمایشی

قیمت کانکس مخابراتی BTS

جهت گیری سازه , محل قرار گیری و ابعاد کانکس BTS و بستگی به وسعت فعالیت آن ها دارد و مکن است که برای سایت های بزرگ کانکس های خیلی بزرگ نیاز باشد و برعکس اما در یک اصول کلی ابعا این نوع از کیوسک های مخابراتی ۲*۲ و یا ۳٫۲۵ باشد . جنس هر سازه نیز با دیگری فرق دارد ولی اکثرا از ساندویچ پانل بوده و رنگ بندی های متنوعی نیز دارد از جمله رنگ خاکستری و سفید که بیشتر با کارایی این سازه ها هماهنگ است . قیمت کانکس مخابراتی BTS نیز بسته به عوامل ذکر شده با یکدیگر فرق دارد .

ایراناسازه تولید کننده ی انواع سازه های پیش ساخته , کانکس , کانتینر است که آماده ی ارائه خدمات خود به شما اران محترم است . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در خصوص سازه های پیش ساخته و اطلاع از قیمت کیوسک مخابراتی با کارشناسان و مشاورین ما در تماس باشید .

https://iranasazeh.com


تشریفات عروسی , تشریفات مجالس مخابراتی ,کانکس ,سازه ,دستگاه ,مجهز ,کیوسک ,کانکس مخابراتی ,داخل سازه ,کیوسک مخابراتی ,قیمت کانکس ,ایرانا سازه ,قیمت کانکس مخابراتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و آهنگ انجام پروژه های برنامه نویسی دانلود کده شرکت اینترنتی مون گل ♡بانووووو ی شرررررررقی♡ اطلاعات پزشکی مثلا شعر دانلود فایل oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی