آشنایی با دکل های مهاری نصب و قیمت آن در گروه فنی و مهندسی آی تک

.

دکل مهاری، یکی از سازه های مهندسی می باشد. این دکل های مهاری در صنایع مختلف بخصوص در مخابرات می توانند کاربرد های متناسب با هدف پروژه داشته باشند.

دکل های مهاری از سازه هایی است که زیر مجموعه ی دکل های مخابراتی بکار می روند. دکل مهاری غالبا برای نصب و بارگذاری وسایل مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند. دکل ها با توجه به اینکه بیشتر در زمینه ی مخابرات بکار می روند، به سه قسمت در این حوزه تقسیم می شوند:

.

دکل مهاری

دکل مهاری

دکل های مهاری به وسیله ی سیم نگهدارنده مهار (بکسل)  به زمین یا تکیه گاهی که برای آن در نظر گرفته شده است، متصل می شود.  از ویژگی های این نوع دکل ها می توان به سبک بودن و کم وزنی آن اشاره کرد و در نصب آن باید فضای مورد نیاز دکل فراهم باشد.

اجزای تشکیل دهنده یا به اصطلاح متعلقات دکل عبارتند از:

گوشواره، کرپی، سیم مهار، سکشن، انکرراد، انکربولت، مهارکش، تسمه کمربندی، صفحه تعادل و. .

دکل های مهاری در نصب و بارگذاری وسایل مخابراتی مثل آنتن شبکه موبایل یا بی سیم و دوربین مداربسته و به طور کلی در حوزه ی شبکه تلفن همراه، بی سیم و رادیو و شبکه های رایانه ای بکار می روند.

.

از انواع این دکل ها می توان به سری G اشاره کرد که عبارتند از:

  • G25: قطر سکشن 3 سانتی متر و مهارکش نمره 12 و میلگرد 8 در آن بکار می رود.
  • G35: مانند G25 اما میلگرد 10 در آن استفاده شده است.
  • G45:مشخصات مانند مدل بالا اما مهارکش نمره 16 و قطر سیم مهار 8 میلیمتر است.
  • G50: این نوع دکل ساختار متفاوتی نسبت به دیگر دکل های ذکر شده دارد.
  • G65: از مشخصات این نوع دکل قاعده 65 سانتی متری، ارتفاع 90 متری و ابعاد بیس 40*40*40 سانتی متری می باشد.

نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری

برای نصب دکل مهاری اولین چیزی که باید به آن توجه کرد، فراهم بودن فضای کافی در موقعیت است.این دکل ها با توجه به نوع آن می توانند در سطح زمین یا ارتفاع های بالاتر از سطح زمین برای ایجاد بازدهی بیشتر مثل پشت بام های خانه ها و ادارات در سطح شهر نصب شوند.

.

به عنوان نمونه، دکل مهاری G35 به علت کم وزن بودنشان، در پشت بام ها که سطح ارتفاع آنها بیشتر از سطح زمین است، نصب می شوند. این دکلها باید هر 6 تا 9 متر به وسیله ی سیم های بکسل نگهدارنده، مهار شوند.

قیمت دکل مهاری

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/ 

 

همانطور که اشاره کردیم به علت سبکی و کم وزنی این نوع دکل در مقابل دکل های دیگر، فرآیند تولید آن سریعتر و ارزان تر است.قیمت دکل های مهاری با توجه به اجزای آن مثل لوله گالوانیزه، قطر لوله، صفحه تعادل، نوع میلگرد، نوع مهارکش، نوع سیم مهار و . تعیین می شود.

بطور مثال برای نصب یک دکل مهاری 45 با میلگرد 10،مهار 6 متر، متراژ تا 45 متر و صفحه تعادل 5 میلیمتر، قیمت هر متر دکل با متعلقات آن در حدود 185 هزار تومان و هزینه ی نصب آن چیزی در حدود 40 هزار تومان در هر متر می باشد.

.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

.

مقالات بیشتر درخصوص دکل مهاری گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید.

مقالات بیشتر درباره دکل مهاری اینجا کلیک کنید.

 


طراحی و اجرای شبکه ، لینک رادیویی، دکل مهاری مهاری ,قیمت ,زمین ,شبکه ,شوند ,مهار ,هزار تومان ,مهارکش نمره ,صفحه تعادل ,وسایل مخابراتی ,بارگذاری وسایل ,بارگذاری وسایل مخابراتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

arianaup Netz Shop طبیعت بازی های پلی استیشن نایس بلاگ - الان خرید کن