در وضعیت کنونی کشور و با شرایط اقتصادی موجود و این حجم بیکاری قالب شده در کشور میتواند مشکلات فوق العاده زیادی برای جوانان به وجود بیاورد.

یکی از موثر ترین راهکار هایی که در کشور های اروپایی و همچنین در حال توسعه برای تولید شغل و کارافرینی میتواند استارت اپ باشد. استارت اپ در لغت به معنای حرکت نو میباشد ولی در زمینه ی کارافرینی معمولا به شرکت ها نوپا که خروجی این شرکت ها تولید کار و همچنین ایجاد رونق اقتصادی مباشد.

با توجه این تفاسیر استارت اپ نقش فوق العاده مهمی در اقتصاد یک کشور دارد. در کشور ایالات متحده از استارت اپ های کوچک به طوری استفاده شده که در مرحله اول اجرایی شدن استارت اپ ها 6 میلیون شغل فعال ایجاد شده است ما نیز میتوانیم با استفاده از این ظرفیت دست به کارافرینی بزنیم و دستی بر روی دستهایی باشیم که بر ابادانیه کشور تلاش میکنند.

سایت شهر نیشابور در راستای همین موضوع در اینده ای نزدیک با تبدیل یک ایده به استارت اپ در راستای افزایش شغل و کاهش بیکاری در بین جوانان شهر نیشابور انجام میدهد.

با ما همراه باشید .

neycity.ir


شهر نیشابور استارت ,کشور ,نیشابور ,کارافرینی ,بیکاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هنرستانی محتاج عشق بسم الله الرحمن الرحیم (صالحین) تربـیـــــت کــــــودک نهالستان دکتر قاسمی Saeed.Davoodi کلام hamyardev