واکنش وزارت خارجه به حادثه تروریستی چابهار

  • واکنش وزارت خارجه به حادثه تروریستی چابهار

    خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در چابهار این حادثه را به مردم ایران بویژه خانواده شهدای حادثه تروریستی امروز تسلیت گفت.

    بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در چابهار که به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان بی گناه انجامید، آن را به مردم ایران بویژه خانواده شهدای حادثه تروریستی امروز تسلیت گفت و برای مجروحان این عملیات ناجوانمردانه آرزوی شفای عاجل کرد.

    وی افزود: تروریست‌های رشد یافته در دامان برخی کشور ها و کانون های مروج خشونت و افراط گرایی در منطقه، امروز دست به عملیات شرورانه و ضد بشری دیگری در منطقه اقتصادی چابهار زدند تا با القای ناامنی بر توسعه اقتصادی که با همکاری کشورهای منطقه در جریان است و در جهت رونق اقتصادی و ثبات و امنیت در مرزهای شرقی کشور تلاش می نماید، لطمه وارد نمایند.

    وی تاکید کرد: قطعا خشونت ورزان و مرگ طلبان تحت فرمان کانون های شناخته شده، در هر جا که باشند بزودی تاوان سختی برای ارتکاب این جنایت خواهند پرداخت.

 


تفریحات سالم 2 حادثه ,تروریستی ,چابهار ,وزارت ,خارجه ,اقتصادی ,حادثه تروریستی ,تروریستی امروز ,وزارت خارجه ,تروریستی چابهار ,واکنش وزارت ,حادثه تروریستی امرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم 2020 closed ترازو پند ترفند،اخبار،برنامه های تکنولوژی معماری مدرن خرید و فروش سیگار الکتریکی خبر های جدید گیمری قالب وردپرس, افزونه وردپرس