کرمان - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان اعلام کرد: در طی یک سفر دو روزه در استان کرمان، 32 نفر از فعالان گردشگری و مدیران تورهای گردشگری 12 کشور دنیا از جاذبه های دیدنی این استان بازدید کردند. در ادامه خبر آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید.

رضایت فعالان و تور لیدرهای گردشگری از سفر به کرمان


مسعود دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از جمله فعالان گردشگری و تور لیدر ها از کشورهای مختلف از جمله برزیل، مکزیک، پرتغال، کاستاریکا، بلژیک، هلند، اسپانیا، اتریش، آلمان، فرانسه، روسیه، ترکیه در این گروه حضور داشتند و از مکان های گردشگری کرمان بازدید کردند.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان در ادامه گفت: از مهمترین اهداف سفر این فعالان گردشگری و توریستی به ایران و استان کرمان، آشنایی با جاذبه های توریستی ایران و همچنین برنامه ریزی برای حضور و بازدید گردشگران خارجی از جاذبه های دیدنی کشور است. ( مجله گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید.)

وی با تاکید به لزوم ارتباط بیشتر با فعالان گردشگری خارجی افزود: حضور این اشخاص در معرفی و آشنایی با اماکن توریستی کرمان به جهان بسیار موثر است و نیاز است تا چنین سفرهایی گسترش و ادامه پیدا کند. دهقانی با اشاره به رضایت این فعالان و تور لیدرهای گردشگری از سفر به کرمان  گفت : این افراد اعلام کردند که در فهرست مقاصد گردشگری و توریستی خود، استان کرمان را نیز قرار می دهند. 

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان گفت: این فعالان گردشگری که از روز یکشنبه هفته جاری به استان کرمان سفر کرده بودند از برخی مناطق دیدنی این استان بازدید کرده و دیداری نیز با استاندار کرمان و جمعی از مسئولان داشتند.

استان کرمان با داشتن حدود 700 اثر ثبت ملی، هفت اثر ثبت جهانی و هزاران جاذبه تاریخی و پر قدمت از مهمترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می شود. ( برای اطلاع از قیمت تورهای خارجی آژانس مسافرتی مهر پرواز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.)

 

ارگ بم کرمان،مهرپراز


وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط،نوروز97 گردشگری ,کرمان ,فعالان ,استان ,بازدید ,جاذبه ,فعالان گردشگری ,رئیس کمیسیون ,استان کرمان ,بازرگانی کرمان ,نایب رئیس ,اتاق بازرگانی کرمان ,رئیس ک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم بانو چت،چت بانو،ادرس اصلی بانو چت اطلاعات عمومی الکترونیک تو دلــم فقط یه بار مهمونی بود،تو اومدی موزیک ما ماسک صورت فریمن