در شیوه نوین، باید از طریق مراجعه به سایت دولت همراه و یا کد دستوری #۴* بدون مدارک، هزینه و انتظار، کارت سوخت تهیه شود.  

وزیر ارتباطات از انتخاب کد دستوری #۴* برای دریافت خدمات دولت همراه و دولت الکترونیک خبر داد.

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به شیوه های مختلف تهیه کارت سوخت در توئیتر نوشت: در تهیه ‎کارت سوخت، انتخاب‌های متعدد برای دارندگان خودرو فراهم است. در شیوه سنتی، حضور در مراکز پلیس+۱۰ و ارائه اصل سند وکپی،اصل کارت خودرو وکپی،اصل کارت ملی وکپی و پرداخت وجه و انتظار دریافت پستی الزامی است.

وزیر ارتباطات افزود: در شیوه نوین، باید از طریق مراجعه به سایت دولت همراه و یا کد دستوری #۴* بدون مدارک، هزینه و انتظار، کارت سوخت تهیه شود.

در این باره امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز اعلام کرد که کد دستوری #۴* به طور انحصاری برای دولت الکترونیک تعریف شده و از این پس تمام خدمات دولتی با همین کد دستوری خواهد بود.

وی گفت: دو خدمت کارت سوخت و استعلام ‎یارانه کالایی به عنوان دوخدمت اصلی دولت از طریق این کد دستوری قابل دریافت است.


مرجع خدمات اينترنتي ایران کارت ,دولت ,دستوری ,سوخت ,تهیه ,شیوه ,کارت سوخت ,دولت همراه ,وزیر ارتباطات ,وکپی،اصل کارت ,سوخت تهیه ,بدون مدارک، هزینه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

atabelt tZazaisa نشاط در مدرسه روابط جنسی سالم و شرعی±وبلاگ اینجا همه چی هست خانه طراحان لوازم آرایش| زیباییی پوست و مو| ادکلن و عطر دانلود فیلم های ایرانی و خارجی ایران کازمد - فروشگاه محصولات آرایشی بهداشتی دست ساز، ارگانیک و گیاهی