تمیز کردن آرام پز

برای تمیز کردن آرام پز بهتر است به موقع عمل کنید، استفاده از پودرهای سخت مانند رخشا و یا گاز پاک کن های صنعتی برای لکه های کهنه تر بسیار موثر است.

تمیز کردن دیوار

به طور کامل نحوه ی تمیز کردن دیوار و از بین بردن انواع لکه های آن را رای شما توضیح داده ایم به آن سری بزنید و از ایده های آن برای تمیز کردن دیوارهای خود استفاده کنید.

تمیز کردن فر

تمیز کردن فر یکی از کارهای طاقت فرسایی است که با کمک سرکه سفید و جوش شیرین می توانید این کار را سریع تر و آسان تر انجام دهید.

تمیز کردن فاصله بین کاشی و سرامیک

تمیز کردن فاصله ی بین کاشی و سرامیک یکی از اساسی ترین نکات خانه داری است که با کمک آن می توانید چهره ی حمام و سرویس بهداشتی خود را نو کنید برای این منظور کافی است با کمک کمی دوغاب و دستمال فواصل بین کاشی ها را پر کنید تا ظاهر تمیز و زیبایی به فضا ببخشد.

تمیز کردن مشعل اجاق گاز

برای تمیز کردن مشعل اجاق گازتان کاقی است آن ها را در ظرف آمونیاک قرار دهید و مدت نیم ساعت تا خیس بخورد سپس آن هارا بشویید و آب کشی کنید تا مثل روز اول تمیز و درخشان شود.

تمیز کردن ظروف زنگ زده

برای درخشان کردن ظروف زنگ زده ، انتدا ان ها را با روغن نباتی چرب کنید، سپس روی آن ها نمک بپاشید و با کمک یک برش از سیب زمینی زنگار ها را از سطح ظرف پاک کنید تا مثل روز اول تمیز شود.


خدمات اسباب کشی تمیز ,کاشی ,تمیز کردن ,برای تمیز ,کردن ظروف ,مشعل اجاق ,کردن مشعل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موزیک فیلم سفر تور و تفریح فوتبال من هر چی که بخوای فروش برنامه افزایش عضو تلگرام اقتدار پایدار مهد نیایش درب و پنجره upvc | ایران یو پی وی سی آهن نجفی زاده