طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه و منحصر به فرد

کیک اسفناج ، کیک اسفناج با خامه فرم گرفته ، طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه ، دستور تهیه و پخت کیک اسفناج ، cake esfenaj دستور پخت کیک اسفناج با خامه مرحله به مرحله

کیک اسفناج یا همون کیک سبز یکی از کیک های خوشمزه و خاص می باشد که اگر شما این کیک را مطابق این آموزش درست کنید به هیچ وجه طعم اسفناج موقع خوردن کیک احساس نخواهید کرد و شما می توانید این کیک را برای فرزند خود که علاقه ای برای خوردن اسفناج ندارد با عنوان کیک سبز سرو کنید.

کیک اسفناج ، کیک بسیار خوشمزه و شیکی می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که با دستور پخت کیک اسفناج یا همون کیک سبز آشنایی داشته باشد. شما می توانید با این کیک از مهمان های خود پذیرایی کنید و آن ها را شگفت زده کنید.

اگر با طرز تهیه کیک اسفناج آشنایی ندارید ما در این آموزش شیرینی پزی بارونک ، طرز تهیه کیک اسفناج خوشمزه به همراه مواد لازم را قرار دادیم که شما به وسیله این آموزش می توانید به تنهایی همانند یک شیرینی پز حرفه ای ، کیک اسفناج خوشمزه و عالی درست کنید.

مواد لازم کیک اسفناج
تخم مرغ 3 عدد
برگ اسفناج بدون ساقه یک پیمانه پر
شکر 1 پیمانه
روغن مایع سه چهارم پیمانه
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
آبلیمو ترش 1 قاشق غذاخوری
آرد سفید سه صفر 2 پیمانه
بیکینگ پودر 2 قاشق چایخوری
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
مراحل تهیه کیک اسفناج

1. ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند و فر را با دمای 175 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا گرم شود. برای شروع اسفناج ها را خرد می کنیم و در پیمانه می ریزیم و آن ها را با دست فشرده می کنیم تا یک پیمانه پر ، برگ اسفناج داشته باشیم.

2. سپس یک پیمانه اسفناج را به وسیله میکسر همراه روغن مایع و آبلیمو ترش پوره می کنیم و اسفناج های پوره شده را کنار می گذاریم. همچنین آرد را به همراه نمک و بکینگ پودر مخلوط می کنیم و 3 مرتبه آن را الک می کنیم و کنار می گذاریم.

3. در این مرحله تخم مرغ ها را همراه وانیل و شکر با دور تند همزن به مدت 5 دقیقه هم می زنیم تا مایه کرم رنگ و روشن تبدیل شود. سپس مخلوط پوره اسفناج را اضافه می کنیم و به مدت یک دقیقه دیگر با همزن هم می زنیم تا مخلوط یکنواختی داشته باشیم.

4. بعد از اضافه کردن مخلوط پوره اسفناج ، مخلوط آرد را به آرامی و در 3 مرحله اضافه می کنیم و به آرامی هم می زنیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند و مایه کیک یکنواخت و یکدستی داشته باشیم.

5. بعد از آماده کردن مایه کیک اسفناج ، اکنون کف قالبی که برای پخت در نظر گرفته اید کمی چرب می کنیم و کاغذ روغنی می اندازیم. پس از آن مایه کیک را به آرامی داخل قالب می ریزیم و به مدت تقریبا 45 تا 60 دقیقه داخل فر گرم شده می گذاریم تا بپزد. برای اطمینان از پخت کیک می توانید خلال دندان را داخل کیک فرو ببیرید و اگر خلال دندان تمییز خارج شد یعنی اینکه کیک اسفناج شما کاملا پخته است.

6. بعد از اینکه کیک اسفناج به خوبی پخت آن را از فر خارج می کنیم و بعد از کمی خنک شدن از قالب در می آوریم و روی آن را با خامه فرم گرفته و دانه های انار تزیین می کنیم. امیداویم از خوردن این کیک خوشمزه و خاص لذت ببرید.


سایت جالب و شگفت انگیر اسفناج ,کنیم ,پیمانه ,خوشمزه ,مخلوط ,تهیه ,اسفناج خوشمزه ,داشته باشیم ,قاشق چایخوری ,پوره اسفناج ,خلال دندان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوازم یدکی و قطعات ولوو B12 volovo Brooksj1znjk blog ارزان کده ارزانترین فلزیاب معرفی کالا فروشگاهی پی سی پرس امروز من دیروز فردای من است وب کوینز - کسب درآمد از ارز های دیجیتال و اینترنت