تعبیر خواب  بودن ، تعبیر خواب برهنگی دختر و پسر زیبا ، تعبیر خواب  شدن همسر و شوهر در خواب ، tabir khab berahnegi

 

کامل ترین تعبیر خواب شدن و بودن عورت

دیدن بودن خود ، مرد ، زن ، همسر و شوهر ، بودن مرده و میت ، پا و معلوم بودن عورت (اندام ) مرد و زن ، و راه رفتن و دویدن مردان و ن در خواب می تواند از نمونه خواب های متدوال ما در رابطه با خواب برهنگی و بودن باشد و باید دید شما خواب برهنگی و شدن را با چه شرایطی دیدید.

ما در این پست بارونک ، تعبیر خواب کامل برهنگی ، بودن و شدن پسر و دختر زیبا و زشت + بودن شوهر و همسر را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که می توانید در ادامه تعبیر خواب دقیق خود را مشاهده کنید.


تعبیر خواب بودن

محمد بن سیرین : اگر خواب ببینید که هستید و از مردم خجالت می کشید این خواب نشانگر این است که شما به زودی قصد رفتن به سفر حج خواهید کرد. و اگر در کنار مرد پاکدامن و عفیف باشی و این خواب را ببینید گناه شما بخشیده می شود و اگر آن مرد درستکار و صالح نباشد تعبیر این خواب خوب نیست.

امام صادق (ع) می گوید: اگر مرد صالح و پاکدامنی خواب ببینید که و است تعبیر این خواب خیر و خوبی است ولی اگر آن مرد مفسد و بدکردار باشد و چنین خوابی ببیند تعبیرش رسوائی و بدی است.

همچنین می فرماید : اگر مرد بیماری خواب ببیند که است این خواب نشانه این است که به زودی از دنیا خواهد رفت.

ابراهیم کرمانی دیدن بودن و بودن در خواب را بر سه وجه تعبیر می کند :

  • اگر خواب ببینید که هستید و در طلب دنیا و مادیات هستید این خواب نشانه غم و اندوه می باشد.
  • اگر خواب ببینید که بخاطر بیماری شده اید یعنی اینکه به زودی از دنیا خواهید رفت.
  • اگر خواب ببینید که و جنب شده اید یعنی اینکه در کار خودت دچار سرگردانی و عجز خواهید شد.

اسماعیل بن اشعث : اگر خواب ببینید که لباس خود را از دست داده اید و یا اینکه آن را از بدنت در آورده اند و شده اید این خواب نشانه این است که قدر و ارزش تو کم می شود و دچار حقارت و خواری خواهی شد.

منوچهر مطیعی تهرانی درباره بودن در خواب می گوید :

اگر کسی در خواب خودش را ببیند یعنی اینکه مردم او را همان طور که هست خواهند شناخت و اگر در خواب بودیم و لباس پوشیدیم یعنی اینکه از گزند و آسیبی در امان خواهیم ماند. همچنین می گوید اگر در خواب و بودیم و کسی به ما لباس پوشاند یا اینکه خودمان لباس پوشیدیم به لطف کسی از رسوائی نجات خواهیم یافت.

در حالت کلی دیدن بدن دیگران در خواب نشانه این است که از شخصیت نهانی دیگران آگاهی پیدا می کنیم و شدن در خواب نشانه این است که خودمان کاری انجام می دهیم که بر سر زبان ها می افتیم و دیگران درباره ما حرف می زنند و از ما بدگوئی می کنند.


تعبیر خواب بودن عورت (آلت تناسی)

جابر مغربی : بودن و معلوم بودن عورت در خواب نشانه رنج ، سختی و رسوائی می باشد. اما اگر عورت پوشیده باشد این خواب برای مرد درستکار و صالح خوب است ولی برای شخص فاسق بد می باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر خواب دیدیم که هستیم ولی عورت ما پوشیده است این خواب نشانه این است که از چیزی می ترسیم که فاش شدن آن رسوائی نمی آورد.

معبر دیگری می گوید :

اگر خواب ببینید که عورت شما معلوم است و مردم آن را می بینند این خواب نشانه این است که راز تو فاش می شود. ولی اگر خواب ببینید که عورت خود را پوشانده اید یعنی اینکه راز شما مخفی و پوشیده می ماند.

همچنین می گوید : اگر خواب ببینید که عورت شما ظاهر شده ولی زود آن را پوشاندید و کسی آن را ندید این خواب نشانه این است که اگر بیمار بودید بهبود پیدا می کنید و اگر بدهکار بودید بدهی خود را پرداخت می نمایید و یا اگر دچار ترس و بیم شده اید در امان خواهید بود.


تعبیر خواب بودن همسر

اگر خواب ببینید که ز ن شما است یعنی اینکه اعضای فامیل درباره شما حرف می زنند.


تعبیر خواب بودن دختر

بودن یک دختر جوان و زیبا نشانه تکبر و خودخواهی است.


سایت جالب و شگفت انگیر خواب , ,تعبیر ,عورت ,اینکه ,یعنی , بودن ,خواب ببینید ,تعبیر خواب ,خواب نشانه ,یعنی اینکه ,منوچهر مطیعی تهرانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تازه ترینها اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهشهر زاهدان چت،زابل چت،زاهدان چت اصلی،زابلی چت،زابل گپ،لوسی چت،ماندیروچت شقایق دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مجموعه گلخانه ای دزفول پدیده عرش نوین ابرده