ده ویژگی برتر یک راننده کامیون خوب

با کمی تمرین و آموزش، احتمالا اکثر مردم می توانند راندن یک تریلر یا یک کامیون را مدیریت کنند. با این حال رانندگی حرفه ای کامیون بیش از تنها هدایت یک وسیله نقلیه از نقطه الف تا نقطه ب است. رانندگی کامیون های بزرگ خیلی بیشتر ازتنها نگه داشتن های چرخ ها است.

آیا شما آرزو می کنید که نه فقط یک شغل، بلکه یک حرفه داشته باشید که در آن بهترین باشید؟

ده ویژگی برتر یک راننده کامیون خوب

 ویژگی های یک راننده کامیون خوب را بخوانید:


قابل اعتماد

کامیون داران بزرگ کارهایی را انجام می دهند که می گویند چه زمانی و چگونه قصد انجام کار را دارند. آنها می دانند که کارفرمایان و مشتریان دارای ضرب العجل و برنامه هایی هستند که تحقق آن ها مربوط به عملکرد به موقع کامیون داران است چون کامیون داران بزرگ به دنبال مشکل نیستند.

با اعتماد به نفس

رانندگان در جاده ها به دور از "پشتیبانی فنی" هستند. رانندگان کامیون باید بتوانند تنها مسئولیت کامیون و محموله خود را به دوش بکشند و تصمیم گیری درست را در شرایط اضطراری انجام دهند همچنین باید قادر به مقابله کردن با تنهایی در روزهای کاری و یا شب باشند. رانندگان  خوب کامیون دانش و مهارت خود را به روز نگه می دارند به طوری که می توانند مشکلات را در زمانی که به وجود می آیند حل کنند، چه مشکلات مکانیکی،چه مشکلات ترافیکی و چه مسائل مربوط به بار(می توانید در مورد انواع بار مطالعه بیشتری داشته باشید). آنها یاد می گیرند چگونه به مدیریت جنبه های شخصی زندگی خود بپردازند، به طوری که مشکلاتشان به راحتی قابل حل شدن هستند چه در خانه و چه در جاده باشند.

ده ویژگی برتر یک راننده کامیون خوب

خوش برخورد

این درست است که رانندگان کامیون زمان زیادی را در جاده ها تنها سپری می کنند، اما بهترین آنها "مهارت های مردم داری" را به خوبی می دانند. آنها می دانند چگونه با کارفرمایان، سایر رانندگان، کارگران اسکله، مشتریان و کارکنان خدمات ارتباط برقرار کنند، به طوری که تمام کسانی که با آنها در رابطه اند توسط آنها شنیده شده و محترم شمرده می شوند.رانندگان کامیون بزرگ با ارباب رجوع و حتی با بار خود به درستی رفتار می کنند.

 دارای مهارت های مکانیکی

رانندگان کامیون های بزرگ دارای دانش پایه ای درباره کامیون و ماشین های سنگین هستند. آنها می توانند در صورت لزوم تعمیرات لازم را به عهده بگیرند، مانند تغییر فیوز یا لامپ، و همچنین می توانند کاری را که به منظور اطمینان از تطابق خودرو و سایر استانداردهای ایمنی، مورد نیاز باشند را انجام دهند. این امر به داشتن محیط کار امن تر کمک می کند نه تنها برای خود کامیون داران بلکه برای هر کس دیگری که در کنار آنها جاده ها را طی می کنند.

ده ویژگی برتر یک راننده کامیون خوب

 دارای مهارت های مدیریت اضطراب

رانندگان کامیون بزرگ می دانند چگونه اضطراب خود را مدیریت کنند. آنها اجازه نمی دهند که شکست هایشان روزهای زندگی شان را خراب کنند. آنها نسبت به اینکه که چگونه حرفه رانندگی کامیون می تواند فشار بر خود و خانواده هایشان داشته باشد حساس هستند و سعی می کنند که آن را با برنامه ریزی به خوبی برطرف کنند.

صادق

رانندگان کامیون نمی خواهند با کمترین هزینه کار کنند بلکه می‌کوشند در قبال هزینه‌ای که از باربری و صاحب کالا دریافت می‌کنند خدمت شایسته‌ای ارائه کنند.آنها همچنین قوانین و مقررات را دور نمی زنند. رانندگان بزرگ می دانند که در اینصورت نه دیگران بلکه خود را گول زده و به طور کامل و با خیال راحت تقلب می کنند.

ده ویژگی برتر یک راننده کامیون خوب

هوشیار

کامیون داران بزرگ باید ازعوامل بسیاری از جمله وضعیت وسیله نقلیه خود، جاده ها و ترافیک آگاه باشند. چالش رانندگی نه فقط سطح دید بلکه تقریبا تمام حواس راننده است.رانندگان هوشیار با تمامی عوامل بیرونی از قبیل یک صدای عجیب وغریب، لرزش ناگهانی و یا حتی بو آشنا بوده و آنها را یک سیگنال هشدار زود هنگام که باعث ایجاد مشکل است می دانند. آنها باید بتوانند وضعیت خود را تشخیص داده و ارزیابی کنند حتی زمانی که خستگی به آنها می گوید که استراحت می تواند برایشان مفیدتر باشد.

دارای تناسب اندام

 یک راننده متناسب می تواند ساعت ها کار کند و همانطور قوی باقی بماند. رانندگان کامیون به سادگی به سطح مشخصی از نیروی فیزیکی نیاز دارند تا کار خود را به درستی انجام دهند.(در مورد مشکلات فیزیکی راننده ها بیشتر بدانید).

ده ویژگی برتر یک راننده کامیون خوب

با سابقه در رانندگی

راننده کامیون بزرگ سابقه خوبی در رانندگی دارند. این به کارفرمایان و مشتریان اطمینان آن را میدهد که محموله شان امن است. رانندگان بزرگ نشان می دهند که بیمه و هزینه های تعمیرات وسیله نقلیه را پایین نگه می دارند. یک سابقه عالی رانندگی نشان می دهد که صاحب آن نه تنها به دیگران در شریک بودن جاده احترام می گذارد، بلکه خود و حرفه خود را نیز محترم می شمارد.(چگونه به شغل رانندگی مشغول شوید؟).

 دارای مجوز رانندگی تجاری

نیازی به گفتن ندارد که یک راننده کامیون موفق دارای مجوز CDL است. برای کسب گواهینامه رانندگی تجاری، رانندگان در آزمون هایی شرکت می کنند که ثابت کننده حداقل دانش و مهارت های مورد نیاز کشور صادر کننده مجوز است. با این وجود راننده کامیون های موفق از حداقل ها فراتر می روند. آنها با پیشرفت تجهیزات، ابزار، شیوه های کسب و کار و مقررات همگام هستند، بنابراین دانش و مهارت های آنها همیشه به روز است. این امر آن ها را قادر به کار با استرس کمتر و رضایت بیشتر می کند.


منبع: eaglefordshale.com

آسان بار کامیون ,رانندگان ,رانندگی ,راننده ,بلکه ,دانند ,رانندگان کامیون ,راننده کامیون ,کامیون داران ,کامیون بزرگ ,داران بزرگ ,کنند  دارای مهارت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی البرز مخزن زاگرس چت ، چت زاگرس قیمت بلیط اروپا مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری 09175334832 گل و بلبل فیلم و سریال بهترین جراح بینی تری چت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان