ثبت نام کارت سوخت | سامانه ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور   سامانه ثبت کارت سوخت، ثبت نام کارت سوخت جدید, سایت ثبت نام کارت سوخت موتور و خودرو

آدرس سایت سامانه کارت سوخت

نمایندگان مجلس ایران و همچنین بعضی از مسئولان دولتی در مورد به کار گیری دوباره کارت سوخت خبر داده بودند. در نهایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده است که تحویل بزنین به خودرو و موتور سیکلت ها، از تاریخی که بزودی اعلام می شود فقط با کارت سوخت انجام می شود.   بر اسسا این اطلاعایه مالکان خودرو و موتورسیکلت هایی که کارت سوخت را گم کرده اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه ها توضیح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه سوم آذر ماه، حداکثر لغایت شنبه 24 اذر ماه نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند. سایت ثبت نام کارت سوخت به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت و یا تماس تلفنی هم فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه های عمومی به اطلاع مردم خواهد رسید.
برای ثبت ناک کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد.این اقدام به معنای سهمیه بندی و یا افزایش قیمت سوخت نیست و لازم است هموطنان به شایعات بی اساس در این مورد توجهی نکنند.بنابراین از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها، همانگونه که گفته شد، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.

قدم‌های اولیه برای بازگرداندن کارت سوخت از زمستان سال گذشته با اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برداشته شد و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همان زمان اعلام کرد طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، استفاده از کارت سوخت برای متقاضیان سوخت‌گیری خودرو بار دیگر الزامی خواهد شد.


مجله اینترنتی کارت ,سوخت ,اعلام ,تحویل ,شرکت ,خودرو ,کارت سوخت ,فرآورده‌های نفتی ,سوخت جدید ,دریافت کارت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخیلات درهم برهم نظام نوین اموال خرامه الان خرید کن لوازم آرایشی بهداشتی لیلیوم اجناس فوق العاده دانلود سرا 3H0104ev