یکی از درخشان ترین و پیچیده ترین مغزهای تاریخ جهان همانا لئوناردو داوینچی می باشد. وی مخترع سلاح، ماشین های گوناگون، آناتومیست و . می باشد. رازهای گوناگونی در نقاشی های وی وجود دارد، وی یک قرائت جدید از علم و هنر را پایه ریزی کرد. از وی به عنوان مخترع آینده نام برده می شود، او پایه گذار بسیاری از اختراعات و ابداعاتی است که در قرن بیستم به وقوع پیوست. تقریبا همه مردم نام این انسان بزرگ و عجیب را شنیده اند و در موزه ها و برنامه های مستند آثار او را از نظر گذرانده اند، اما ابعاد بسیار وسیع از شخصیت و زندگی این مرد پیچیده در لایه های مرموزی باقی ماده است. در یکی از کلیساهای میلان آثاری از لئوناردو نگهداری می شود که یکی از مهمترین آنها دفترچه خاطرات وی که حدود شش هزار صفحه  می باشد.

 

 خانه دوران کودکی لئوناردو داوینچی

 

یکی از جالب ترین مواردی در مورد وی وجود دارد این است که شما برا خواندن مطالب او باید آنها را در آینه بخوانید همینطور وی از هر دو طرف و با هر دو دست قادر به نوشتن بوده است. وی در طول زندگی معمولا سه صفحه در روز می نوشته است. او یکی از اشخاصی بود که مطالعات تناسبات بدن انسان را به حد کمال رسانید. لئوناردو آناتومی را به صورت مکتوب و علمی برای هنرمندان و پزشکان توضیح داد. وی بدن انسان را به اشکال هندسی تشبیه کرد و این امر موجب به ساده سازی و تسهیل در طراحی آن شد، کاری که قبل از او هیچ کس موفق به انجام آن نشد. لئوناردو چیزی را ابداع کرد که امروزه ما آن را زبان بدن می نامیم. وی همچینین یک استاد نقشه کشی از محیط های جغرافیایی بو به طور که نقشه های او از ایتالیا و فلورانس باعث بهت و تعجب همگان شده است. همین امور عده ای را بر این اندیشه وا داشته که این همه نبوغ و هوش و استعداد نمی تواند طبیعی باشد و دستهای یک نیروی قدرمند در مورد این ابر انسان در کار بوده است و عده ای را به این اندیشه وا داشته که وی نیروی فرا زمینی را در اختیار داشته است.


آموزش طراحی و هنر نقاشی لئوناردو ,انسان ,داشته ,داوینچی ,لئوناردو داوینچی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلمه کلیدی سایت پایه دوازدهم لینک زیاد معرفی عوامل موفقیت در صنعت دامپروری کـآزِت یدکی مارکت استخدام نیمه وقت شعر سپید سپید