داستان قسمت آخر سریال دلدادگی

داستان قسمت آخر سریال دلدادگی و زمان پخش

سریال دلدادگی محصول سال 2014 در ژانر درام است که آنچنان پربیننده و موفق هم نبود و مورد استقبال قرار نگرفت. کارگردان این سریال Türkan Derya می باشد و در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است.سینم کوبال ( همسر کنان ایمیرزالی اوغلو) ، سلما ارگچ، Bennu Yıldırımlar، Timuçin Esen، فیرات چلیک و Ali Ersan Duru بازیگران این سریال هستند.

داستان قسمت آخر سریال دلدادگی

داستان سریال دلدادگی

سه خواهر بعد از اینکه پدر و مادرشان منزل را ترک می کند، به نام های ثورت، سعادت و سودا همراه پدرشان می مانند و قصه با آمادگی برای مراسم عروسی سعادت که همه چیز بر خلاف تصور جلو می رود شروع می شود. ثروت وظیفه دارد برای خواهرش هم خواهر باشد و هم مادر باشد در حالی که بدون مشکل برگزار شدن این مراسم از جان و دل مایه می گذارد، از طرفی هم مجبور می شود فکری برای زندگی خودش که در حال از هم پاشیده شدن است بکند و برای آخرین بار با شوهرش ییلماز ملافات کند. کوچکترین عضو خانواده سودا هم خیال هر چه زودتر فارغ التحصیل شدن از رشده حقوق و ازدواج با معشوقه پولدارش را در سر دارد. اما در روز عروسی اتفاقاتی سر هر سه آنها می آید که این روز نقطه تغییری برای آنها می شود.

زمان پخش سریال دلدادگی

این سریال روزهای شنبه دوشنبه و چهارشنبه ساعت23 از شبکه جم دراما پخش می شود.

داستان قسمت آخر سریال دلدادگی داستان قسمت آخر سریال دلدادگی داستان قسمت آخر سریال دلدادگی داستان قسمت آخر سریال دلدادگی داستان قسمت آخر سریال دلدادگی

مجله اینترنتی سریال ,دلدادگی ,سریال دلدادگی ,ژانر درام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرکتال هنر closed فروشگاه gsutr بهترین سایت سرگرمی و تفریحی فروشگاه ارزانی97 بافت شهدای کربلاء