همانطور که می دانید چاپ هر گونه تصویری روی سقف کشسان امکان پذیر است به همین دلیل به راحتی می توانید تصاویر مورد علاقه خود را روی سقف داشته باشید. بسیاری از افراد سقف های طرح دار، چاپی یا پرینت را انتخاب می کنند. همچنین سلیقه ی انتخاب طرح و تصویر نیز بسیار متفاوت است. برخی تصاویر شخصی خود را روی سقف چاپ می کنند، برخی تنها از طرح های تذهیب و سنتی استفاده می کنند و در بین هزاران طرح، طرح های طبیعت نیز بسیار پرطرفدار هستند. اما طرحی که بیش تر از انواع طرح ها مورد استقبال استفاده کننده های سقف کشسان در جهان قرار گرفته است،  آسمان آبی است. اما چرا طرح آسمان پرطرفدارترین نوع سقف کشسان است ؟

چرا طرح آسمان پرطرفدارترین نوع سقف کشسان است ؟

طبیعت و همه ی عوامل آن را مدیون آسمانی آبی و سخاوتمند هستیم. به همین جهت آسمان را منبع زندگی و حیات انسان می دانیم. این باور موجب شده است افراد آرامشی فراوان از آسمان دریافت کنند. به همین دلیل استفاده ی یکپارچه از طرح آسمان روی سقف گشسان لابل طرفداران زیادی دارد. ضمن اینکه تحقیقات در حوزه روانشناسی رنگ ها نشان داده است رنگ آبی موحب افزایش سلامت روان و ایجاد حس آرامش در افراد می شود.



گروه صنعتی لابل آسمان ,کشسان ,پرطرفدارترین ,افراد ,همین ,استفاده ,آسمان پرطرفدارترین ,همین دلیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آهنگ محلی خراسانی مسجد انصارالزهرا(س) لذت سفر آموزش گیتار j وبلاگ شخصی عذرا مجیبی اف ال استودیو - آموزش حرفه ای - سورس و پروژه - دانلود بیت | اف ال پرو