همیشه این سوال پیش می آید که داستان نویسان بازی چه کسانی هستند و چه وظایفی را دارند و اصلا چگونه میتوان  داستانی مناسب برای بازی نوشت؟

وقتی این سوالها را میپرسید معمولا بدنبال جوابی کامل و جامع هستید که به شما راهی مشخص به سمت داستان نویسی بازی نشان دهد. برخلاف انتظار جواب صریحی برای این سوالات وجود ندارد! راه کاملا مشخصی برای داستان نویس بازی شدن وجود ندارد و کاملا بستگی به شرکت و یا گروهی که در آن مشغول به کار میشوید دارد.بعضی شرکت ها ممکن است از شما یک سری دیالوگ ساده بخواهند و بعضی دیگر از شما یک داستان کامل بهمراه ایده های جدید.بعضی از شرکت ها حتی خودشان هم نمیدانند چه وظایفی را بر عهده ی داستان نویس بگذارند، فقط میدانند یک نفر باید برای بازی نوشته بوجود بیاورد.با اینکه نمی توان راه مشخصی را نشان کسی داد که می خواهد داستان نویس بازی شود توصیه هایی از جانب کسانی که این راه را طی کردند، در ادامه خواهیم داشت تا کار را برای داستان نویسان آینده آسان کنند:
سی-لایف داستان ,بازی ,بعضی ,نویس ,شرکت ,داستان نویس ,نویس بازی ,برای داستان ,وجود ندارد ,برای بازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عايقکاري موتورخانه,عايقکاري سردخانه,عايقکاري لوله ها پایگاه خبری شهر هوره آ یک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ ????... آغازی برای خوشبختی ...???? test مشاور املاک برج شهر مجله زیست شناسی واضح | پورتال خبری و سبک زندگی لایسنس نود 32 ، آپدیت نود 32 ، پسورد نود 32