با خیابان نظامی باکو بیشتر آشنا شوید!

به عنوان پایتخت،شهر باکو،اولین مقصدی خواهد بود که در سفر به کشور آذربایجان انتخاب میشود.علاوه بر این، برخی مکان های خاص دیگری وجود دارد که هر توریست در تور باکو حداقل یکبار باید از آن بازدید کند.بلوار باکو،ایچری شهر،پارک آپلند و مرکز فرهنگی حیدر علی اف،از مهمترین مراکزی هستند که در سفر به باکو باید از آن دیدن کرد.یکی دیگر از داغ ترین مراکز تفریحی و دیدنی باکو،منطقه تارگوی و خیابان نظامی باکو است که ما در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.در ادامه همراه باکوهلدینگ باشید. تصویری از خیابان نظامی باکوعلاوه بر امکانات و تفریحی، Targoviy معروف است برای ساختمان های آن.ساختمان های واقع در اینجا کوچک هستند و معماری قرن نوزدهم را نشان می دهند.یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه خیابان، چراغ های منحصر بفرد است.خیابان نظامی باکو (خیابان تارگوی) در شب روشن تر از روز به نظر می رسد.بسیاری از چراغ ها بر روی ساختمان ها ساخته می شوند که باعث می شود ساختمان در شب ظاهر شود. علاوه بر این، لوستر هایی که ساختمان ها را متصل می کنند چشم انداز چشمگیری در این خیابان ایجاد می کند.

تصویری از خیابان نظامی باکو در شبخیابان نظامی (خیابان تارگوی) ،به عنوان یکی از خیابان های اصلی شهر باکو،دارای رستوران های مشهوری است.در اینجا میتوانید غذاهای سنتی، آسیایی و اروپایی و همچنین بسیاری از مارک های معروف مانند Hard Rock باکو، Mc Donald's، KFC، Entrée و غیره را پیدا کنید.کافه های محبوب مانند Starbucks، Gloria Jeans و.  نیز در اینجا یافت میشود.علاوه بر این، بسیاری از میخانه ها در باکو در خیابان نظامی (Targoviy) یا فقط چند دقیقه دور از آن واقع شده اند.پیشنهاد ما این است،فرقی ندارد که با تور زمینی باکو یا تور هوایی باکو به این شهر زیبا سفر میکنید،حتما از این خیابان دیدن کنید.

خیابان نظامی باکو،همچنین یکی از بهترین مناطق شهر،برای از برندهای معروف دنیا است.شما می توانید طیف گسترده ای از محصولات مانند لباس، لوازم الکترونیکی و گاه های هدیه را در اینجا پیدا کنید.جدا از همه این امکانات، بخشی از خیابان نظامی برای چشمه های آن مشهور است.به میدان فواره ها بروید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید.علاوه بر این، بازارهای کریسمس و نوروز نیز به ترتیب در زمستان و بهار برگزار می شوند.

  منطقه تارگوی و خیابان نظامی باکو ،از بهترین خیابان های باکو هستند و شما میتوانید از قدم زدن در شب،در این نطقه لذت ببرید.همچنین در صورتیکه قصد دارید از بین هتل های باکو،در هتل های خیابان نظامی اقامت داشته باشید،با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین ها را به شما پیشنهاد کنیم.ما به عنوان کارگزار باکو میتوانیم خدماتی با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهیم. موفق باشید. منبع : خیابان نظامی باکو  
گردشگری و سفر خیابان ,نظامی ,باکو ,ساختمان ,علاوه ,این، ,خیابان نظامی ,خیابان تارگوی ,پیدا کنید ,و خیابان نظامی ,تارگوی و خیابان ,تارگوی و خیابان نظامی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش و ترفند کودک طبیعت شرکت ساختمان مدرن . خرید اینترنتی مدرسه نمونه دولتی سید کمال