پرسپولیس بدون محروم در فینالِ رفت آسیا

  • پرسپولیس بدون محروم در فینالِ رفت آسیا

    ورزش سه: پرسپولیس در شرایطی در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا ۱۲ مسابقه مرحله گروهی و دور حذفی را پشت سر گذاشته که در بسیاری از بازی‌ها بازیکنان خود را به علت محرومیت در اختیار نداشته ولی آنها در حساس‌ترین دیدار فصل با این اتفاق تلخ مواجه نیستند.

    پرسپولیس در شرایطی امشب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد را برگزار کرد و به پیروزی رسید که تنها کمال کامیابی‌نیا در این مسابقه کارت زرد گرفت و این هافبک هم به دلیل اینکه تک اخطاره نبود، در دیدار رفت فینال آسیا حضور خواهد داشت.

    به غیر از حسین ماهینی که با آسیب دیدگی مواجه است، بشار رسن، شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند نفراتی بودند که یک اخطار از بازی‌های آسیایی گذشته پرسپولیس داشتند و در صورت گرفتن کارت زرد در بازی امشب دیدار رفت فینال را از دست می‌دادند که این اتفاق برای آنها رخ نداد.

    با این شرایط، پرسپولیس روز شنبه دو هفته دیگر(دوازدهم آبان ماه) در شرایطی بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر یکی از تیم‌های سوون سامسونگ کره جنوبی و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می‌کند که هیچ بازیکن محرومی در این مسابقه ندارد.

 


دانلود رایگان پرسپولیس ,آسیا ,مسابقه ,فینال ,قهرمانان ,شرایطی ,پرسپولیس بدون ,قهرمانان آسیا ,بدون محروم ,آسیا برابر ,امشب دیدار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تن زیبا هر روز بیا اینجا کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد گروه آموزشی صدرا طراحی سایت خرید اینترنتی شماره تماس تهیه محصولات09334336389 عرقیات 1 دَردانه