در این مطلب قرار است که در مورد و پرده زبرا به صحبت بپردازیم. این مقاله از وبسایت اینترنتی Mahun100.com برداشته شده است.

به نقل از و پرده زبرا: نحوه اندازه‌گیری: اگر خودتان قادر به اندازه گیری مقدار پرده‌ی لازم نیستید، می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا کار اندازه‌گیری توسط همکاران ما انجام شود. ضمناً در این حالت همکاران ما نمونه‌هایی از این پرده‌ها را به همراه خود به محل مورد نظر آورده تا شما عزیزان بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

نحوه سفارش و پرداخت: برای سفارش و راهنمایی، شما می‌توانید به صورت تلفنی و با استفاده از شماره‌ تماس 02177527562، یا به صورت حضوری سفارش خود را ثبت و سپس پرداخت کنید.

ارسال محصول: ارسال و آماده سازی پرده زبرا بین 1 تا 7 روز زمان خواهد برد.

نحوه نصب پرده: بعد از سفارش و آماده سازی نحوه نصب پرده زبرا بسیار راحت است، فقط کافی است که بست پرده را به دیوار متصل کنید. اگر به هر دلیل نمی‌توانید خودتان نصب کنید کافی‌ست با همکاران ما تماس حاصل فرموده تا همکاران ما در اسرع وقت این کار را انجام دهند.

پرده های زبرا از تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی برخوردارند. مهمترین خصوصیت این پرده ها سازگاری کامل آن با انواع محیط است. شما میتوانید از این پرده در محیطهای مدرن و کلاسیک استفاده کنید. همچنین زبرا قابلیت استفاده در محیطهای اداری را دارا می باشد. خصوصیت دیگری که این پرده ها دارند شستشوی آسان آنهاست. بدلیل استفاده از پلی استر و نانو بودن پارچه های زبرا شستشوی این پرده ها بسیار آسان است.

با مطلب و پرده زبرا همراه باشید. اگر سوالی در مورد موضوع پرده زبرا دارید از ما بپرسید.

بعد از اینکه شما پرده‌ی خود را سفارش دادید و محصول خود را تحویل گرفتید، دو راه وجود دارید.

راه اول این است که خودتان این پرده را نصب کنید که نیاز به اندک کار فنی است.

راه دوم این است که این کار را به عهده‌ی کارشنان نصب بگذارید.

انواع پرده زبرا

از اینکه مقاله‌ی و پرده زبرا را خوانده‌اید بسیار متشکریم. 


موضوع خاکستری پرده ,زبرا ,همکاران ,سفارش ,استفاده ,نحوه ,پرده زبرا , پرده ,آماده سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

rozmodel باشگاه خبرنگاران جوان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان انشا رویای سیما | دانلود فیلم و سریال جدید