یکی از دغدغه های همیشگی کاربران نرم افزار تلگرام این بوده است که با استفاده از ویژگی روح تلگرام ، بتوانند پیام های دوستان خود را بخوانند بدون آنکه تیک دوم تلگرام برای مخاطبشان به نمایش در بیاید و مخاطب متوجه شود که پیامش خوانده شده است.
نرم افزارهای غیر رسمی مانند موبوگرام ، تلگراف و . حالت روح تلگرام را در خود جای داده اند اما ما پیشنهاد می کنیم با استفاده از قابلیت های رسمی خود نرم افزار تلگرام ، نسبت به خواندن پیام بدون دو تیک اقدام کنید.

No popup: اگر این گزینه را فعال کنید پنجره نمایش پیام دریافتی بر روی گوشی شما پدیدار نخواهد شد.

Only when screen on: در صورت انتخاب این گزینه، اگر صفحه نمایش گوشی شما روشن بوده و در حال کار کردن باشید ، پیغام جدید به صورت پنجره پاپ آپ بر روی صفحه به نمایش در می آید.

Only when screen off: اگر این گزینه را انتخاب کنید اجازه می دهید در صورتی که گوشی شما قفل و صفحه نمایش شما خاموش باشد ، پنجره نمایش پیغام جدید برای شما به نمایش در آید. 

Always show popup: این گزینه ترکیب دو مورد فوق است. یعنی در هر صورت (چه روشن بودن صفحه نمایش گوشی و چه قفل بودن گوشی) پیام جدید را به صورت پنجره پاپ آپ نمایش می دهد.

سایت اینترنت کمک در این خصوص مقاله جامعی را منتشر کرده است که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود:

 

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-حالت-روح-تلگرام-و-خواندن-پیام-بدون-دو-تیک


سیمابین نمایش ,تلگرام ,گوشی ,پیام ,پنجره ,صفحه ,صفحه نمایش ,نمایش گوشی ,صورت پنجره ,پیغام جدید ,when screen منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای نرم افزار کامپیوتر یگانه فناوران واردکننده انواع تگ و لیبل دزدگیر و دزدگیر پوشاک و تگ صدفی وجداکننده تگ و گیت فروشگاهی پیشه Juliannaqvjbrp54 Home سئو خارجی تاسیسات حرارتی و برودتی تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. شهر فرش صالحیه