بهترین ساحل استانبول ؛ آب‌تنی در ساحل مرمره یا سیاه؟

 

به‌خاطر تنگه بزرگ بسفر در چند قدمی استانبول، شنا کردن در نزدیکی یا داخل این شهر جزو محبوب‌ترین فعالیت‌های تابستانی است. با وجود آن‌که هیچ ناحیه ساحلی دقیقا در داخل شهر وجود ندارد، اما در فاصله نزدیکی از استانبول می‌توان سواحل فراوانی را یافت. یافتن بهترین ساحل استانبول کار سختی است چون هردو دریای مرمره و سیاه بهترین ساحل های ترکیه را در خودشان جا داده‌اند. به همین خاطر در ادامه سفرزون بهترین ساحل استانبول را از میان ساحل های زیبای این شهر برای‌تان انتخاب می‌کنیم تا در سفر به استانبول به آن‌جا بروید و لذت ببرید. با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید.

صدف آداسی : نگینی گمشده در نزدیکی استانبول

Sedef Adası یکی از سواحل زیای استانبول با امکاناتی ویژهSedef Adası یکی از سواحل زیبای استانبول با امکاناتی ویژه

با این‌که صدف آداسی جزو یکی از جزیره‌های استانبول است، اما معمولا در مجمع الجزایر پرنسس به آن اشاره‌ای نمی‌شود. احتمالا علت کم‌تر شناخته شدنش آن است که تنها یک کشتی از بوستانچی در بخش آسیایی شهر به مقصد آن حرکت می‌کند و دسترسی به آن اندکی سخت‌تر است.

شیله : بهترین‌جا برای اقامت در کنار دریای سیاه

Şile | بهترین ساحل استانبولŞile | بهترین ساحل استانبول

در فاصله حدود ۷۰ کیلومتری استانبول ساحل شیله قرار دارد که یکی از بهترین سواحل استانبول است. اگر قصد وقت گذراندن در کنار دریای سیاه را دارید رفتن به شیله یکی از بهترین سفرهای دریایی را برای‌تان رقم خواهد زد. شیلی بهترین ساحل استانبول در کنار دریای سیاه است. اتوبوس ۱۳۹ شما را از استانبول به شیله می‌رساند. مسافرت با اتوبوس حدود ۲ ساعت زمان می‌برد. زمانی که در شیله هستید یکی از ساحل های فراوان آن را برای رفتن انتخاب کنید و حتما خوردن ماهی کبابی تازه و محلی در یکی از رستوران‌های متعدد شهر را از دست ندهید. اگر قصد اقامت شبانه در این‌جا را داشته باشید تعداد زیادی ادامه مطلب.

 بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری استانبول ,ساحل ,شیله ,سیاه ,دریای ,نزدیکی ,بهترین ساحل ,ساحل استانبول ,کنار دریای ,دریای سیاه ,ساحل مرمره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی بلاگ ایران نکاتی درباره دنیای آنلاین مهفا44 نگرش سیستمی به اعتیاد