توهین امیر تتلو به ن به خاطر نوع پوشش امیر تتلو، خواننده پاپ در این فایل صوتی به نی که حجاب مورد نظر او را رعایت نمی کنند «پدر سگ» می گوید و به آن ها توهین می کند. او مدام تاکید می کند که در دوره ی پاکی به سر می برد و ن بدحجاب باعث می شوند که حتا او که با دختران زیادی بوده است برای دیدن آن ها سرش را برگرداند و بعد سرش را به پایین بیاندازد و استغفرالله بگوید.

 

 

ینستاگرام تایید کرد حساب تتلو را مسدود کرده است.در روزهای گذشته امیر تتلو، خواننده پاپ در اینستاگرام پست‌هایی منتشر کرده بود که باعث شد بسیاری از کاربران او را‌ به دلیل توهین و ترویج خشونت علیه ن به اینستاگرام گزارش کنند.

بسیاری از کاربران توییترش با هشتگ تتلو خواستار ریپورت وی برای توهین علنی به ن و دختران شدند و جبهه سراسری علیه تتلو در توییتر شکل گرفت.

در این راستا، اینستاگرام در بیانیه‌اش که برای یک وبسایت فارسی زبان فرستاده نوشته حساب تتلو به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات اینستاگرام مسدود شده و اضافه کرده اینستاگرام اجازه نمی‌دهد مضامینی که افراد را بر اساس جنسیتشان هدف حمله قرار می‌دهند منتشر شود.


مجله تفريحي تك پاتوق اینستاگرام ,تتلو ,توهین ,ن ,امیر ,کرده ,حساب تتلو ,تتلو، خواننده ,امیر تتلو، ,امیر تتلو ,توهین امیر ,امیر تتلو، خواننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برگرباز ، با ما بهترین باشید. مجله سلامت ❢❦My fantasy world❦❢ دانلود رایگان گلچین بهترین ها دی جی موزیک از هر دری سخنی ... خاطره های خوب و بقیه شون