های لازم پیش از مراسم عروسی


های لازم پیش از مراسم عروسی , باغ تالار عروسی شمس العماره کرج : یکی از سنت های که معمولا جز اداب و رسوم های هر شهری به شمار می رود کردن پیش از مراسم عروسی می باشد که برای هر شهری تقریبا یکسان می باشد. کردن پیش از مراسم عروسی و رفتن به خانه ی بخت کار بسیار لذت بخشی می باشد و بسیار شیرین است چون رسم به این شکل می باشد که هر خانواده برای عروس و داماد می نمایند.

خانواده داماد برای عروس خانم می کنند و اقلامی مثل لباس عروس ، مانتو، شلوار و کیف و… را اری می کنند و در طرف مقابل خانواده عروس خانم برای داماد لوازم مورد نیاز مثل کت شلوار دامادی، کفش و… را می خرند.

 های لازم پیش از مراسم عروسی

های لازم پیش از مراسم عروسی

های لازم پیش از مراسم عروسی

این یک سنت دیرینه است که به هر نوعی به خانواده ها احترام گذاشته می شود و زوجین نیز برای همدیگر ارزش والایی را پیدا می کنند. در اصل در هر شهری کردن برای عروس وداماد با یکدیگر تفاوت های داشته است و هر شهری برای خودش اداب و رسوم های خاصی را دارد. معمولا به چنین های که پیش از مراسم عروسی انجام می شود بازار گفته می شود .به این معنی که عروس و داماد با خانواده های خودشان به بازار می روند و پس از اینکه اقلام ضروری را برای عروس وداماد اری نمودند در یک رستوران برای صرف غذا می روند.

معمولا نمودن به این معنی بوده که لوازم عروس وداماد برای رفتن به خانه ی جدیدشان باید نو باشند به همین جهت پس از اینکه لوازم مورد نیاز را اری کردند مثل ریش تراش، لباس خواب، سشوار، حوله حمام، لوازم ارایشی، کت و شلوار و… آن ها را درون چمدان های می گذارند و آن ها را به شیوه ی خاصی تزئین می کنند تا در خانه ی عروس و داماد جلوه ی خاصی پیدا کنند.

برای تزئین این چمدان ها از ربان های رنگی و جعبه های تزئینی استفاده می نمایند که با توجه به فضای خانه عروس وداماد و سلیقه ی آن ها انجام می گردد.
برخی از عروس و دامادها برای های پیش از مراسم عروسی شان حساسیت های زیادی نشان میدهند و از ماه ها قبل به دنبال بهترین ها هستند. آن ها می خواهند همه چیز به بهترین شکل برایشان انجام گردد.

های لازم در مراسم عروسی

یکی از ماندگارترین و پر رنگ ترین لحظه های که برای عروس ودامادها باقی می ماند عروسی می باشد که خانواده ها یعنی مادرها و خواهرها اماده می شوند تا به همراه عروس خانم و آقا داماد به بازار بروند تا های کامل و جامعی را انجام بدهند. البته گاهی دیده می شود که عروس و دامادها خود تمایل دارند به تنهایی برای اقدام کنند و خانواده ها نیز در این خصوص مخالفتی با آن ها نداشته اند.

وسایل برای چمدان عروس ودامادها امری طاقت فرسا و سخت به شمار می رود و سخت تر آن نوشتن لیست لوازمی می باشد که باید آن ها را اری نمایند. برای نوشتن این لیست بهتر است از م افرادی که تجربه داشته اند نیز استفاده نمایید.


تشریفات عروسی , تشریفات مجالس عروس ,عروسی ,مراسم ,خانواده ,داماد ,لازم ,مراسم عروسی ,برای عروس ,عروس وداماد ,عروس خانم , کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین رو بخر خبری خرید اینترنتی کارت ویزیت - بنر - تراکت - طرح لایه باز زاهدان چت،زابل چت،گروه،گپ،اپ،روم،چتروم،چت روم: چت: فان چت،فان گپ | 1000 آنلاین،گپ فان،فان آس،بکس فان،فان بکس،چتروم فان،محبوب فان،محبوب چ ترشی جات خانگی حاشیه نشینان هدف در فوتبال ایران خرید و فروش فلزیاب در کرج 09372131009 سایت تفریحی و سرگرمی نیو مطلب