وارن می داند که مردم خجالت می کشند وقت سهم بهای زیاد برای آن مطالبه یا وقت قیمت خیلی ارزان پیشنهاد کنند. هیچ کس نمی خواهد طماع یا حقیر جلوه کند. به زبان ساده، در جهان کسب وکار، این که از چه رقمی عایدت می شود یا وقت چه مبلغی پرداخت می کنی تکلیف پول دار شدن یا پول از دست دادن تو را معلوم می کند. وقتی چانه زدن شروع شد می توانی قیمت جنست را کم کنی یا اگر چیزی می خری قیمت آن را بالا ببری. اما عکس این روش شدنی نیست. 

وارن از خیلی معامله ها کنار کشیده چون به شرایط او توجه نمی شده است. شاید مهم ترین نمونه سهام ای.بی.سی. از مالک آن کپیتال سیتیز باشد. وارن توقع داشت در برابر پولی که می پردازد سهم بیشتری از شرکت به او داده شود، چون شرایط او را نپذیرفتند، کنار کشید. روز بعد کپیتال سیتیز تسلیم شد و مطابق نظر وارن معامله جوش خورد. تو بخواه شاید به خواسته ات برسی، اما اگر نخواهی…!

همیشه سعی کنید از هیجان پرهیز نموده و سهام را به قیمت اری کنید . قیمت مناسب همواره با چارت سهم در ارتباط نیست بارها دیده ام که خطوط روند شکسته اند و یا سهمی کف کانال بلند مدت را شکسته ! داستان کسب سود فراتر از این هاست ، فاند ، تکنیکال ، اخبار و . همه ابزار اند ، توان کسب سود با تجربه و شناخت فردی و کنترل خویش بدست خواهد آمد .

—-------

https://telegram.me/topchartist


بورس تهران - بورس بین الملل - فارکس قیمت ,وارن ,کپیتال سیتیز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کُتُبی The In-house Programmer ارزانی بازی جنرال ها ارتش ایران خدمات دسترسی به اینترنت انجمن بیوتکنولوژی دانلود آهنگ جدید 95 | دانلود آهنگ جدید ایرانی لواسانی بلاگ cashching تور آنتالیا