در این درس از آموزش کامپیوتر امروز میخواهیم مشکل در اتصالب به اینترنت ویندوز 7 رو مورد بررسی قرار بدیم.

وصل نشدن ویندوز 7 به اینترنت و یا سایر ویندوزها معمولا دلایل مشترکی دارد. از عدم نصب صحیح درایور کارت شبکه گرفته تا مشکلات مربوط به آنتی ویروس و فایروال هایی که روی ویندوز نصب شده اند. برای بررسی این مشکل نیاز است تک به تک موارد را بررسی کنید.

ویندوز 7 یک مشکل خاص داشته است و هنوز هم کمی دچار این مشکل است. مشکل با آنتی ویروس و فایروال ! تعجب ندارد که بگوییم ویندوز 7 از ابتدا با بعضی از نسخه های فایروال ها مشکل داشته است و کاربران با قطع و وصل شدن اینترنت خود مواجه بوده اند. بنابراین اولین توصیه به شما تعویض آنتی ویروس تان است.

درایور کارت شبکه خود را مجددا نصب کنید.

آخرین نسخه از درایور کارت شبکه خود را از اینترنت دانلود کرده و نصب کنید. معمولا آخرین آپدیت ها که از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری می کند در آخرین نسخه های درایور ها قرار داده می شوند. همچنین اگر می توانید کابل شبکه خود را نیز تعویض کنید تا اتصالات شبکه تان را کاملا تعویض کرده باشید. فراموش نکنید که ناسازگاری درایور کارت شبکه با ویندوز 7 مشکل بسیاری از کاربران بوده است.

رفع مشکل را به خود ویندوز 7 بسپارید!

اگر با همه ی کارهای بالا مشکل وصل نشدن ویندوز 7 به اینترنت حل نشد، از ابزار عیب یابی ویندوز 7 استفاده کنید. همچنین اجازه دهید خود ویندوز 7 درایور کارت شبکه را شناسایی و نصب کند.

خیلی از اوقات مشکلات وصل نشدن ویندوز 7 به اینترنت موقتا رفع می شود و مجددا بروز می کند. پیشنهاد نهایی ما به شما این است که دندان لق را کنده و آخرین نسخه از ویندوز را نصب کنید. مطابق صحبت هایی که کاربران ویندوز 10 داشته اند، این ویندوز بیشترین سازگاری را با درایور های کارت شبکه و اینترنت دارد.

نکته ی آخر اینکه بعضی اوقات اینترنت شما وصل است و مرورگر سایت را باز نمی کند. در این جا مشکل چیز دیگری ست و خطا را باید در تنظیمات مرورگر و احتمالا پروکسی های مربوط به آن یافت کرد.


آموزش کامپیوتر ویندوز ,مشکل ,اینترنت ,شبکه ,درایور ,کارت ,کارت شبکه ,درایور کارت ,آخرین نسخه ,آنتی ویروس ,نشدن ویندوز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

citikala العمرية تحت المجهر مدیرت رفتار سازمانی چت روم اذری راحت چت|تبریزچت|ارومیه چت کینگو دانلودس|فقط برای تو