افزونه عضویت حرفه ای وردپرس یوزر پرو user pro

افزونه وردپرس که اینبار در بین افزونه های غیر رایگان وردپرس می خوایم معرفی کنیم افزونه عضویت حرفه ای هست برای ایجاد پروفایل های کاربری حرفه ای نام این افزونه عضویت حرفه ای وردپرس یوزر پرو user pro هست که قابلیت عضویت گیری رو به صورت حرفه ای به سایت وردپرس شما اضافه می کنه , وردپرس قابلیت ثبت نام در سایت رو داره اما بسیار ساده هست و باید مرحله عضویت در بخش ورود انجام بشه که این شاید زیاد جالب نباشه. هر سایتی که بخواد قابلیت عضویت رو به سایت اضافه کنه می خواد که صفحه ای مجزا در داخل سایت داشته باشه که کاربران از اون قسمت در سایت عضو بشن و پنل مدیریت وردپرس رو مشاهده نکنن اینجاست که user pro می تونه یک انتخاب فوق العاده باشه. افزونه عضویت حرفه ای وردپرس یوزر پرو user pro دارای امکانات بی نظیری هست که حتما شما را به خود مجذوب خواهد کرد.

افزونه عضویت حرفه ای وردپرس یوزر پرو user pro بهترین پلاگین برای عضویت و ثبت نام در وردپرس که بیشترین رو تا به حال بین افزونه های پروفایل کاربری داشته در ادامه به برخی قالبیت ها و امکانات خوب این افزونه اشاره می کنم. این افزونه برای سایت هایی که می خواهند عضویت حرفه ای در سایتشان داشته باشند پیشنهاد می شود.

userpro_banner

 

 

 

قیمت : 20,000 تومان

 

مشاهده و فایل

مطالب مفید افزونه ,عضویت ,وردپرس ,حرفه ,user ,سایت ,عضویت حرفه ,افزونه عضویت ,وردپرس یوزر ,قابلیت عضویت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

roz.rozblog.com maskad سناکنترل - تجهیزات ابزار دقیق مرکز تخصصی اسکالپ مریم آیرملو دنیای از خوشمزه ها دانلود رایگان فیلم پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Mahdi-Montazar313 مديريت نوین و اسلامي