اگر وقت و دقت زیادی را صرف طراحی دکوراسیون خانه خود کرده اید، مطمئنا لوازم جذاب و وسوسه انگیز سرویس بهداشتی به چشم شما خورده است. امروزه انواع مختلف شیرآلات با طرح های متنوع، سینک های جذاب، کاشی های خوش رنگ و طرح و لوازم تزیینی زیبا برای سرویس بهداشتی مورد استقبال بالایی قرار گرفته اند. اما نباید از سقف کشسان در سرویس بهداشتی گذشت!

حتما شما هم تجربه دیدن لکه های نم و رطوبت روی سقف سرویس بهداشتی و حمام را داشته اید! این لکه های نم و رطوبت ظاهر بسیار زشتی به دیوار و سقف سرویس بهداشتی می دهند. متاسفانه به دلیل نمناک بودن محیط سرویس بهداشتی برخی اوقات چنین مشکلاتی اجتناب ناپذیر است اما می توان از بروز آن جلوگیری کرد و یا حتی به بهترین شکل روی آن را پوشاند. برای حل این مشکل تکنولوژی مدرن و به روز سقف کشسان به جهانیان معرفی شد.

سقف کشسان تکنولوژی مدرن جهان برای رفع بسیاری از مشکلات سقف است. آیا سقف شما دچار نم و رطوبت زدگی، ریزش گچ، چند رنگی سطح و … شده است؟ آیا در حال بازسازی خانه هستید و به دنبال متریالی با سرعت نصب فوق العاده و مزایای بی شمار هستید؟ آیا صرفه اقتصادی متریال برای شما مهم است؟ سقف کشسان لابل بهترین گزینه برای شما است. نمونه های سقف کشسان را مشاهده کنید و انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

سقف کشسان در سرویس بهداشتی

در زیر نمونه هایی از سقف کشسان نصب شده در سرویس بهداشتی را مشاهده می نمایید.



گروه صنعتی لابل سرویس ,بهداشتی ,کشسان ,رطوبت ,سرویس بهداشتی ,تکنولوژی مدرن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آسمان دانلود | دانلود آهنگ و فیلم Russia team کافه تی وی فروش عمده چسب پهن نواری بهترین سایت کارشناشی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس IranSanOnline خدمات جوانسازی و زیبایی پوست دانلود آهنگ رادیوجوانه موزیک