کشف کالای قاچاق

نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران انتظامی یک دستگاه  کامیون حامل کالای قاچاق در نطنز توقیف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سرهنگ مرتضی هادیان صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در نطنز کشف و توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از یک دستگاه کامیون، تعداد ۵۱۹ کارتن لوازم آشپزخانه و شش هزار و ۱۰۰ قطعه لوازم بهداشتی که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز، گفت: بعد از دستگیری و کشف کالاهای قاچاق، برای سیر مراحل قانونی، پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، پلیس تمام تلاش خود را برای مبارزه با قاچاق به کار گرفته تا حمایت از تولیدکنندگان داخلی شکل بگیرد.

هادیان از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک و یا وجود کالای قاچاق را به پلیس و یا سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با آنان صورت بگیرد.


بادرود رسانه قاچاق ,کالای ,نطنز ,توقیف ,حامل ,انتظامی ,کالای قاچاق ,حامل کالای ,کامیون حامل ,فرمانده انتظامی ,نطنز توقیف ,حامل کالای قاچاق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیا تو فیلم ... چیستا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مجموعه غذا و رستوران شهزاد مبارکه گیم تو فنز = جایی برای طرفداران گیم بینات طایفه بزرگ محمدانی اخبار ورزشی پروژه های آماده میکس و مونتاژ فیلم و گرافیک سایت رسمی کینگ بند