اجزای تشکیل دهنده سمعک: باتری سمعک، میکرو چیپ و

.

 

سمعک یک تقویت کننده دیجیتالی است که به افراد کم شنوا کمک می کند تا صدا را بهتر بشنوند. این وسیله که به با باتری کار می کند صدا را از محیط می گیرد و متناسب با درصد شنوایی فرد کم شنوا صدا را به گوش او می رساند. سمعک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آن ها در سمعک، باتری سمعکاست. این با قرار دادن این وسیله در سمعک همه چی برای استفاده یک فرد کم شنوا مهیا می شود اما کار سمعک تنها کمک به شنوایی فرد کم شنوا نیست بلکه به گفتار فرد نیز کمک میکند تا کلمات را درست تر و واضح تر ادا کند.

بنابراین داشتن یک سمعک خوب که با یک باتری سمعک خوب کار می  کند، می تواند کمک زیادی به زندگی انسان کند.

امروزه سمعک های مختلفی با برندهای مختلفی وجود دارد که هرکدام به نحوی خاص کار میکند. نقطه مشترک همه این سمعک ها باتری است. پس می توان گفت که باتری سمعک جزو مهمی از این وسیله دیجیتال است.

 

 

اطلاعاتی مفید درباره باتری سمعک

 

برآنیم تا اطلاعات مفیدی را درباره این وسیله مهم یعنی باتری سمعک به شما بدهیم تا بتوانید بهترین اسفاده از آن را داشته باشید. سمعک ها باتری های مختلفی در سایزهای مختلفی دارند. رنگ های متفاوت این باتری ها نشان دهنده سایز آن ها نیز است. نکات مهمی درباره باتری سمعک وجود دارد که به آن ها می پردازیم.

برای جلوگیری از خالی شدن باتری سمعک از قرار دادن آن در کنار وسایلی مثل کلید ، سکه و . خودداری کنید.

باتری سمعک ممکن است ناگهانی خالی کند توصیه می شود که همیشه یک بسته باتری زاپاس داشته باشید.

بعد از باز شدن برچسب باتری ها مصرف آن شروع می شود یعنی حین به بسته باتری ها توجه کنید.

 

 

طول عمر یک باتری سمعک چقدر است؟

 

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که باتری سمعک چه مدت طول عمر دارد جواب این سوال است که با توجه به نوع سمعک و کاربرد آن طول عمر یک باتری بین 3 تا 22 است. برای همین اگر به طور مدام از آن استفاده شود ممکن است که مجبور باشیم زود به زود باتری تهیه کنیم.

برای جلوگیری از مصرف بیش از حد باتری سمعک باید شب و هنگام خواب سمعک را خاموش کنیم تا بیخودی باتری آن مصرف نشود. ابتدایی ترین و ساده ترین راهی که برای این کار وجود دارد همین است.

وقتی که از سمعک استفاده نمی کنید درب باتری را باز کنید تا رطوبت آن خشک شود چرا که رطوبت باعث کاهش طول عمر آن می شود.

در این مقاله سعی کردیم تا جایی که امکان دارد مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. در زیر نمونه ای از یک باتری سمعک رو می بینید. این باتری محصول کشور آلمان است.

 

  

BRAND

Rayovac

 

کشور سازنده           

انگلیس

 

ولتاژ        

1.45 ولت

 

نوع          

روی-هوا

 

کد تخصصی             

ZA10

 

بسته بندی              

پک 6 عدد باتری


آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش باتری ,سمعک ,مختلفی ,وسیله ,شنوا ,مصرف ,باتری سمعک ,وجود دارد ,بسته باتری ,برای جلوگیری ,درباره باتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی ها گروه تلگرام فتوشاپ و کورل پی سی دانلود moble_jahannama Perspolis معرفی کالا فروشگاهی