دستگاه‌ها توانایی پرداخت هزینه درمانی ایثارگران را ندارند

حجت الاسلام حسن نوروری نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با توجه به اینکه در بودجه سال 97 برای دستگا‌ه‌ها و وزارتخانه ها بودجه مشخصی برای پرداخت هزینه درمانی ایثارگران و جانبازان تعریف نشده بود، عملا امکان پرداخت این هزینه‌ها نیز وجود نداشته است. این بی برنامه بودن ظلمی در حق ایثارگران بوده و بنیاد شهید مکلف به پرداخت هزینه درمانی همه جامعه ایثارگری است.

 

لزوم توجه به هزینه درمانی ایثارگران در بودجه 98 

رئيس فراكسيون ايثارگران مچلس  با اشاره به سرگردانی 400 هزار ایثارگر گفت: در صورتی که قرار است هزینه درمانی ایثارگران از دستگا‌ها و وزارتخانه‌هایی که در آن مشغول به کار هستند پرداخت شود، ابتدا باید زیرساخت های مصوبه تهیه و منابع آن در بودجه سال آینده دیده شود، سپس اقدام به محدود کردن هزینه درمانی ایثارگران و جانبازان از بنیاد شهید و ایثارگران شود.

 نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از ایثارگران با مشکلات بیمه‌ای مواجه هستند،تصریح کرد: بدون شک بعضی از کارشناسان و مدیران درون دولت، با ایثارگران مخالفت‌هایی دارند.  

نوروزی با اشاره به برخی از مخالفت‌ها با جامعه ایثارگری افزود:  حذف مرکز مشاوران قوه قضاییه از ماده ۸۸ برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی نیز در صحن مجلس بررسی شد و وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی بطور کارشناسانه و با در نظر گرفتن عملکرد مرکز رأی منفی به این طرح دادند. چرا که سهمیه ایثارگران 30 % مرکز مشاوران حذف می‌شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مصوبه عدم قانونی بودن ماموریت فرزندان جانبازان و شهدا، که دولت طی 10 سال آن عمل می‌کرد یکی دیگر از مصوبه‌های خلاف جریان ایثارگری در مجلس شورای اسلامی بود و فراکسیون ایثارگران باید با دقت و هوشمندی ، جلوی این بحران آفرینی‌ها را بگیرد


انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد ایثارگران ,مجلس ,هزینه ,درمانی ,پرداخت ,جانبازان ,هزینه درمانی ,درمانی ایثارگران ,مجلس شورای ,شورای اسلامی ,پرداخت هزینه ,هزینه درمانی ایثارگر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چیز درباره مودم ADSL و VDSL فروشگاه ساتو الکترونیک واسه خنده ✜ 4????????????????????????✜ حقه های فوتوشاپ چلچلا دهکده - آموزش شیمی دکوریتور جدیدترین اخبار و اطلاعات سئو دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.