جلوگیری از ریزش مو و سست شدن استخوان ها و دندان ها:

زن حامله برای جلوگیری از ریزش مو و خرابی دندان ها باید در مصرف مواد لبنی بکوشد. چون این مواد سرشار از کلسیم هستند و مصرف به اندازه آن ها باعث می شود تاهم مادر از این عوارض مصون بماند و هم کودک از سستی استخوان در امان باشد. اغلب سستی استخوان و گرفتگی قلب و به ضعف رفتن دست و پای زن حامله به علت کمبود مواد آهکی است که با مصرف شیر این عارضه از بین می رود.

جلوگیری از چین های شکم:

علت این عارضه، علاوه بر بزرگ شدن روز به روز شکم، ترشحات غدد مترشحه داخلی نیز می باشد. با استفاده از پمادهای مخصوص و یا روغن بادام و روغن زیتون و ماساژ دادن شکم به وسیله این روغن ها و یا تجویز عصاره بعضی از غدد می توان از ایجاد و تغییر رنگ چین ها جلوگیری کرد.

جلوگیری از چاقی در دوران حاملگی:

چاقی، نه تنها برای جنین بلکه برای مادر نیز مضر است. برای جلوگیری از چاقی، زن حامله باید رژیم فاقد چربی را رعایت کند و از خوردن چربی های حیوانی، نشاسته و قند بیش از اندازه بپرهیزد. مصرف چربی های نباتی مثل روغن زیتون اشکالی ندارد.

منبع : https://babypro.ir/wiki


ویکی بیبی مجله تخصصی بیبی پرو جلوگیری ,روغن ,مصرف ,چربی ,حامله ,مواد ,روغن زیتون ,سستی استخوان ,برای جلوگیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ورزش 97 همه چی مربوط به وایرلس انجام پروژه های شبیه ساری ---------------- مقاله ، دانلود مقاله ، دانلود مقاله رایگان ، دانلود رایگان مقاله ، اردبیل اخبار روز موج دریا پخش تانی دانلود 94