کانکس درمانی سیار

کانکس درمانی سیار , قیمت کانکس درمانی سیار , کانکس درمانی سیار دست دوم : کانکس های درمانی سیار طراحی شده در شرکت ایرانا سازه از بهترین نوع کانکس  ها هستند که امروزه کاربردهای زیادی دارند و به کمک حوزه ی پزشکی و درمانی  آمده اند . این دسته از کانکس ها با مهیا ساختن فضای درمانی و پزشکی  توانسته اند پاسخگوی نیازهای افراد در مناطق عاری از تجهیزات پزشکی را  برآورده کنند و به کمک این نوع از کانکس ها مناطق محروم که امکان ساخت  مراکز درمانی در آن ها وجود ندارد یا اگر باشد هم آنقدر هزینه بر است که از  عهده ی آن بر نمی آیند .

 

گروه کانکس سازی ایرانا سازه

مشتریان و اران این دسته از کانکس ها  مراکز درمانی , بهداشت و آموزش پزشکی است که به مناطق محروم از خدمات  درمانی و ارسال می کند تا حداقل بتوانند پاسخگوی نیازهای درمانی مناطق  محروم باشند . این نوع از کانکس ها همانگونه که از نامشان نیز مشخص است  سیار هستند و به صورت چرخدار طراحی می شوند و از قابلیت های حمل و نقل و  جابه جایی آسانی برخوردارند البته کانکس های سیار ثابت نیز مزیت های ویژه  ای دارند زیرا باید به دلیل ثابت بودن در یک مکان بایستی مقاوم ساخته شوند .  ولی سیار بودن کانکس درمانی یک مزیت ویژه ای که دارد این است که در صورت  تمایل به تغییر مکان آن می توان به آسانی آن ها را جابه جا کرد .

کانکس درمانی سیار

کانکس درمانی سیار

لازم به ذکر است که امروزه اکثرا تمامی  ادارات , ارگان ها و سازمان ها , دانشگاه ها , کارخانه جات و اگر تمایل  به داشتن مراکز درمانی در یک بخش از سازمان خود باشند بهترین گزینه ی  انتخابی برای آن ها همین کانکس های درمانی سیار است . که با نصب آسان آن ها  می توان در مکان دلخواه به هدف خود دست یافت در ضمن در صورت تمایل می توان  آن ها ار جابه جا کرد و به مکان دیگری از سازمان انتقال داد . اندازه ها ,  ابعاد این کانکس ها بسته به مکان مورد نظر مشتری و همچنین سفارش اران  دارد در ضمن داخل این کانکس ها چون مجهز به خدمات پزشکی ساخته می شوند باید  با ظرافت و دقت کامل طراحی شوند .

کاربرد کانکس درمانی سیار

  • واکسیناسیون اطفال و افراد بزرگسال

  • اتاق های فوریت های پزشکی و اورژانسی

  • مراقبت بهداشتی و درمانی

  • اتاق های مخصوص مراقبت ویژه از مادر و کودک

ساخت و طراحی این کانکس ها نیز باید با  دقت و ظرافت خاصی انجام شود و در ساخت ن ها از مواد اولیه بادوام استفاده  شود زیرا در شرایط بحرانی اعم از سیل , زلزله و مناطق محروم از این  کانکس ها استفاده می شود . این دسته از کانکس ها نیاز به مجوز های ساخت و  ساز و ندارند به همین سبب است که جای روش های سنتی ساخت و سازها را  گرفته اند و در هر مکانی می توان آن ها را نصب کرد . داخل این دسته از  کانکس ها به گونه ای باید طراحی شود که تمامی لوازم پزشکی و درمانی داخل آن  جای گیرند .

قیمت کانکس درمانی سیار

قیمت کانکس درمانی سیار بسته به مواد اولیه به کار برده شده در آن و همچنین اندازه , ابعاد , ثابت بودن و یا سیار بودن , کانکس دست دوم بودن و بستگی دارد و همچنین این دسته از کانکس ها را می توان در چند  طبقه نیز طراحی کرد که این ها بسته به نیاز و سفارش مشتریان عزیز دارد . که  همگی می توانند در قیمت یک کانکس درمانی سیار تاثیر گذار باشند .

جهت محصول می توانید با متخصصین ما  در شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید و ابتدا مشاوره های لازم را  درایفت کرده و سپس محصول انتخابی خود را سفارش داده تا مهندسین ما آن را بر  طبق خواسته و نیاز شما طراحی کنند و بعد از آن ساخته و در محل انتخابیتان  نصب کنند .


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو کانکس ,درمانی ,سیار ,طراحی ,پزشکی ,توان ,درمانی سیار ,کانکس درمانی ,ایرانا سازه ,مناطق محروم ,قیمت کانکس ,قیمت کانکس درمانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

من و دخترم درد موزیک ادبیات پایداری دهکده جهانی بیا تو دانلود طراحی سایت