دستگاه کربوکسی پالوما

دستگاه کربوکسی پالوما بومی سازی شده در ایران طراحی و ساخته شده است و عمل تزریق گاز دی اکسید کربن در بافت را انجام می دهد و مورد کاربرد کلینیک های زیبایی و بیمارستان ها می باشد.

از کاربردهای مهم درمانی این دستگاه می توان به موارد زیر را نام برد :

درمان سلولیت های پوستی

درمان زخم های پوستی

درمان افتادگی پوست

درمان چین و چروک پوست

کاهش کبودی های سیاه زی چشم

کاهش موضع های چربی

درمان پارگی پوست

درمان جای جوش و تورفتگی

 

عمل تزریق گاز CO2 توسط دستگاه کربوکسی پالوما به دو صورت سرد و یا گم که توسط گرم کننده دستگا ه صورت می گیرد در نواحی بافت زیر پوست و یا بافت چربی تزریق می گردد.

دستگاه کربوکسی پالوما دارای دو نوع پالوما و پالوما پلاس می باشد.

مدل پالوما : این دستگاه کربوکسی با کارایی معمولی همراه با گرم کننده گاز CO2 بوده و تمام تنظیمات به صورت دستی و آنالوگ صورت می گیرد.

مدل پالوما پلاس : این مدل به صورت کاملا هوشمند عمل کرده و تمامی تنظیمات و کنترل آن توسط مونیتور دیجیتال دستگاه صورت می گیرد. از قابلیت های این دستگاه می توان گزینه اخطار دستگاه در مواقعی چون وجود هوا به جای گاز دی اکسید کربن در مسیر تزریق ، بسته بودن مسیر تزریق ، گرفتگی سوزن تزریق و از این قبیل می توان شمرد. همچنین این دستگاه دارای گرم کننده جهت گرم کردن گاز CO2 می باشد.

 


هیوانس مشاوره و دستگاه زیبایی دستگاه ,پالوما ,درمان ,صورت ,تزریق ,کربوکسی ,دستگاه کربوکسی ,کربوکسی پالوما ,پالوما پلاس ,مسیر تزریق ,پوستی درمان ,دستگاه کربوکسی پالوما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

متلب پروژه tZazaisa شرکت تابلو برق سازی نورآسا فلزیاب بوشهر 09102191330 گیاهان دارویی 09196638253 | فلزیاب برتر کلینیک پوست مو و زیبایی