یک رستوران ایتالیایی مدرن توسط گروه معماری اسپانیایی خلاقی در فرانسه طراحی و اجرا شده است که کارفرما خواستار رستورانی با کاربری تجاری و مدرن و در محدوده ای مسی بوده که با عناصر سنتی و الهام بخش ایتالیایی ترکیب شده و فضایی روشن با نیمکت های رنگارنگ با بالشتک های رنگی و با تمی مدرن و مطلوب در فضا ایجاد کرده است.

کاشی ها با استفاده از طراحی و رنگ های هنرمندانه، لامپ های طلایی و قوس های آینه ای منحصر به فرد المان های سنتی ایتالیا را در فضا نمایان نموده است.

به کارگیری نور نئون از عناصر کلیدی در طراحی ایتالیایی محسوب می شود که در این رستوران مدرن به همراه گیاهان و متریال چوب و در تلفیق با رنگ آبی فضا را متحول ساخته است.

در این رستوران مدرن، افزودن گیاهان به بالشتک های رنگی استوانه ای روی دیوار در قسمت نیمکت های نشیمن علاوه بر افزودن راحتی دکوراسیون را جذاب تر و تمایل کاربران را برای ماندن و دوباره بازگشتن به رستوران برای بار های بعدی بیشتر نموده است.

برای مشاهده‌ی مقاله به دکو بوم مراجعه کنید.


موضوع خاکستری مدرن ,رستوران ,طراحی ,ایتالیایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جزوه رایگان بسیجی یار مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت تک ستاره آهنگ ایرانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان روانسر. تعمیرات تخصصی انواع ویپ با ضمانت تعمیر ویپ مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه