فضاهای مسی: ممکن است اغلب ما گمان کنیم تنها خانه‌های مجلل با زرق و برق ظروف کریستال و خطوط طلایی گوشه و کنار وسایل می‌توانند حس شیک و زیبا بودن را به ذهن القا کنند. اگر شما هم مثل ما علاقه‌مندید یک نمونه برای نقض این گمان عمومی را ببینید با چیدانه همراه شوید تا شما را به خانه‌ای ببریم که با حوصله، دقت و سلیقه منحصر به فرد صاحبانش به‌درستی و ظرافت هرچه تمام‌تر چیدمان شده است.

عرفان شریف نژاد

این خانه در یک کلام زیباست اما از هیچ یک از اصول رایج چیدمان خانه‌های مجلل بهره نبرده است.اهالی خانه که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند و به خانه بخت‌شان قدم گذاشته‌اند در تمام جزییات و اصول و قواعد چیدمان منزل‌شان اتفاق نظر دارند.رنگ غالب دیوارها و وسایل اصلی خانه سفید است و با وجود اینکه رنگ دوم را خاکستری انتخاب کرده‌اند اما به هیچ‌وجه فضای‌شان سرد و دلگیر نیست.

عرفان شریف نژاد

 

گرما و طراوت این دکوراسیون بیشتر از همه مدیون انتخاب هوشمندانه صاحبانش از رنگ خردلی و زرد در تزیینات و خرده‌ریزهای خانه است. تابلوها توسط خانم خانه نقاشی شده و پنجره مجازی که حس زنده‌تری به فضای نشیمن می‌دهد، ایده مادرشان است. صاحبان این خانه معتقدند زیبایی این خانه را مدیون زحمات مادر و خاله خانم خانه هستند.

خانم و آقای نجیب دکور منزل‌شان را بر اساس چیدمان خانه‌های اروپایی مدرن و در عین حال با حس و حال مناسب طبع ایرانی طراحی کرده‌اند. آنها می‌گویند:«در مجله منزل خواندیم خاکستری یعنی به روز بودن. طراحان داخلی خاکستری را دوست دارند چون یک‌جورهایی بین سیاه و سفید بلاتکلیف است و همین حد وسط دست آنها را برای ترکیب رنگی باز گذاشته است. در نتیجه رنگ خاکستری را به عنوان رنگ دوم خانه‌مان انتخاب کردیم.

برای مشاهده‌ی کامل این مقاله به چیدانه مراجعه کنید.


پارکت لمینت خوب خانه ,چیدمان ,خانم ,خانه‌های ,کرده‌اند ,خانم خانه ,چیدمان خانه‌های ,خانه‌های مجلل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل Kendra9xacct cant دانلود رایگان فیلم دوبله فارسی - ایران فور فیلم دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی سیسمونَک کتابخانه عمومی شهید عبدالواحدجلالی سنگان محمد