با سلام لبخندبه وبلاگ چه فیلمی خوش آمدید.خوشحالیم که وبلاگ مارو انتخاب کردید،ما سعی داریم مطالبی در این وبلاگ ارایه دهیم که باعث آشنایی بیشتر شما با دنیای سینما شود و شما بتوانید بهترین فیلم های ممکن را انتخاب کنید. امیدواریم که در این راه همراه ما باشید و مارو از نظراتتون بهره مند کنید.چشمک

موضوعات وبلاگ:

 

 

بیوگرافی:سعی داریم بیوگرافی بازیگران،کارگردانان و سایر شخصیت های سینمایی را برای شما در

سایت به اشتراک بگذاریم.

نقد فیلم:ما سعی میکنیم یک نقد مناسب و سنجیده شده برای شما عزیزان در وبلاگ قرار دهیم تاهنگام اکران فیلم در نمایش خانگی انتخاب راحتتری برای فیلم داشته باشید.

این نکته هم باید قید شود که سعی ما بر این است که نقدی قرار دهیم که چکیده نقد های دیگر و جامع و

دربرگیرنده نقد های دیگر باشد تا مخاطب بهترین نقد ممکن را در اختیار داشته باشد.

معرفی فیلم:در هنگام اکران فیلم ها در سینما و زمانی که تریلرشان منتشر میشود سعی میکنیم یک معرفی از فیلم مورد نظر قرار دهیم تا با بازیگران و سایر عوامل و محیط و داستان فیلم آشنا شوید.هم چنین تریلر فیلم نیز قرار داده میشود.

برنامه های دیگر:ما در آینده برای وبلاگ برنامه های دیگری نیز در نظر داریم از جمله  اخبار سینما،پشت صحنه های فیلم و قرار دهیم که در صورت همکاری بیشتر شما عزیزان و استقبال بیشتر حتی زودتر انجام خواهند شد.

 

با تشکرلبخند

رامتین امانیچشمک


چه فیلمی؟ فیلم ,وبلاگ ,دهیم ,داریم ,قرار دهیم ,اکران فیلم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سپیدار افرا سایت کربلایی حسن توزی بندر گناوه فروش انواع فلزیاب طلایاب وگنج یاب 09196838262 اجناس فوق العاده وبلاگ شهر worldnews سجاده فرش مسجدی