ریتاررگتینگ یا هدف گیری مجدد به گونه ای از بازاریابی گفته می‌شود که در آن، شما کاربرانی که در گذشته از وبسایت شما بازدید کرده‌اند را با انواع تبلیغات آنلاین در سراسر صفحات وب هدف‌گیری می‌کنید.

طبق آمار در اکثر وبسایت‌ها تنها ۱ تا ۲ درصد از کاربران در اولین بازدید از وبسایت کرده یا در وبسایت ثبت‌نام می‌کنند. ریتارگتینگ ابزاریست که به شرکت‌ها و وبسایت‌ها کمک کرده تا به ۹۸ درصد باقی مانده از کاربران که در همان بازدید اول یا ثبت‌نامی انجام نداده‌اند دست یابند.

تفاوت بین ریتارگتینگ و ریمارکتینگ چیست؟

تا به حال واژه ریمارکتینگ را شننیده اید؟اطلاع دارین که تفاوت بین ریمارکتینگ و ریتارگتینگ چه هست؟ در این بخش می خوایم یکم در مورد این موضوع صحبت کنیم
در حدود ۸ سال پیش گوگل در بخش ادوردز خودش که امروز که ما داریم دربارش صحبت می‌کنیم به گوگل ادز تغییر نام داده، شکلی از ریتارگتینگ را رونمایی کرد و “ریمارکتینگ” نام گذاری کرد، که هیچ چیزی جز گمراهی و گیج شدن برای اکثر بازاریاب ها نداشت.
بنابراین ریمارکتینگ مختص به تبلیغات نمایشی گوگل ادز هست و ریتارکتینگ رویکردی هست که در پشت ریمارکتینگ نهفته است.

چطور از ریتارگتینگ میتوانیم بهترین استفاده را در کسب و کار خود داشته باشیم؟

حالا که با هم متوجه شدیم که ریتارگتینگ چیست و چگونه عمل می کند، بیاید راجع به راه حل های عملی در مورد استفاده بهتر از این ابزار در بازاریابی‌ صحبت کنیم.

ساده ترین راه استفاده از این ابزار این خواهد بود که ریتارگتینگ بازدیدکنندگان سابق سایت شما را به سایتتان باز می گرداند، اما با توجه به قیف در هر مرحله از آن می توانیم استفاده خاصی از ریتارگتینگ بکنیم.

ایده های جذاب تبلیغات ریتارگتینگ در مراحل مختلف “قیف بازاریابی”

احتمالا با قیف بازاریابی آشنا هستید.من اینجا برای باحال تر شدن و خلاص شدن از شکل قیف یکنواخت همیشگیمون، اون رو به شکل بستنی قیفی فرض میکنم که جذاب تر هم بشه برامون!


دنیای وب ریتارگتینگ ,استفاده ,ریمارکتینگ ,تبلیغات ,گوگل ,صحبت ,ریتارگتینگ چیست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Saeed.Davoodi ظهور عرفان ناب اسلامی ارزان سرا ناجی موزیک - دانلود آهنگ شاد هنرستان دخترانه فنی وحرفه ای فرزانگان/محدثه میزاتو جاپیازی