دبی یکی از شهر های امارات متحده عربی  که بهترین مقصد برای علاقه مندان به و معماری لوکس می باشد. در سال 2013 دبی توانست حق داشتن و برگزاری اکسپو  در سال 2020 را از آن خود خود کند. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد اکسپو ۲۰۲۰ برای دبی بیش از ۲۳ میلیارد دلار سود خواهد داشت.جهت اطلاع از تور لحظه آخری دبی کافیه عضو اینستاگرام سایت تورنت شوید. 

زبان رسمی دبی، عربی است اما زبان انگلیسی هم بسیار زیاد استفاده می شود و ساکنان شهر به زبان انگلیسی مسلط هستند. اما زبان های رایج دیگر در دبی هندی ، بلوچی فارسی، بنگالی ، چینی می باشد.

امارات متحده عربی در دهه های اخیر به سرعت در حال پیشرفت است و سرمایه گذاران بسیاری را به سمت خود جذب می کند و یکی از مهم ترین اقتصاد ها را داراست. دبی با 149 آسمانخراش سومین شهر جهان از نظر سازه و ساختمان بلند است.

از دیدنی های دبی که نباید از دست بدهد پارک آبی آتلانتیس ، جزیره مصنوعی پالم ، جشنواره ها و فستیوال ها ، نمایشگاه ها و صحرا گردی می باشد.

 

چرا مسجد شیخ زاید زیباترین مسجد امارات است؟

در امارات متحده عربی کمبود مساجد وجود ندارد، تنها ابوظبی 1500 مسجد برای احزاب اسلامی ساخته  است. با این حال، یک مسجد وجود دارد که در مقایسه با بقیه، زیباتر است. مسجد بزرگ شیخ زاید یکی از بزرگترین مساجد در جهان است و نه تنها برای اندازه آن، بلکه از نظر معماری تاثیرگذار است. دیوارهای سنگ مرمر و لوسترهای کریستالی این مسجد را واقعا زیبا و خیره کننده کرده است.جهت اطلاع از آفرها و تورهای لحظه آخری دبی همراه با سایت www.tournet.co باشید تا از تمامی این آفرها با خبر شوید.

یک تاریخچه کوتاه

مسجد بزرگ شیخ زاید نام اولین حاکم امارات متحده عربی، مرحوم شیخ زاید بن سلطان ال نهیان است. ساختن این مسجد رویایی بود برای شیخ زاید بن سلطان و خود او بود که پایه سنگ آن را بنا نهاد. محل دفن شیخ در کنار مسجد واقع شده و مکانی معنوی برای ساکنان امارات متحده عربی است. مسجد بزرگ شیخ زاید به عنوان نشانه  و سمبل احترام ساخته شده است و به فرهنگ های مختلف اجازه می دهد تا یکدیگر را درک کنند و دانش بیشتری از اسلام بدست آورند. پیام اصلی این مسجد، صلح، عشق و تحمل است.


تور ارزان دبی

دیوارهای سنگ مرمر سفید خالص

دیوارهای مسجد بزرگ شیخ زاید به طور کامل از سنگ مرمر مقدونیه ساخته شده است. رنگ سفید یکی از ویژگی های شگفت انگیز مسجد است. مسجد شیخ زید به عنوان سمبلی از خلوص انتخاب شده است. دیوارهای سنگ مرمر با سنگ های رنگی به شکل گل در سراسر مسجد تزیین شده اند. از ستونها تا دیوارهای ورودی، سالن نماز اصلی، بازدیدکنندگان میتوانند جزئیات دقیق گلها را ببینند . این مطلب را اینجا به صورت کامل ببینید.


lasttours مسجد ,زاید ,دیوارهای ,متحده ,امارات ,عربی ,مسجد بزرگ ,امارات متحده ,متحده عربی ,زبان انگلیسی ,لحظه آخری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید دانلود فایل های کمیاب املاک باران 2020 خرید اینترنتی سئو خرید طرح لایه باز اجناس فوق العاده موزیک سازی داعش