همانطور که در مقاله مربوط به ضد بلاک تلگرام در سایت اینترنت کمک هم اشاره شد برای شکستن بلاک تلگرام لازم است دیلیت اکانت انجام دهید. در بعضی ازسایت هابه موضوع رفع بلاک تلگرام بدون دیلیت اکانت پرداخته اند که این موضوع در هیچ سایت معتبری تایید شده نیست و تبلیغاتی منبی بر ربات رفع بلاک تلگرام تنها برای سو استفاده و سودجویی شماست. همانطور که در سامانه اینترنتت کمک هم اشاره شده بود تنها راه برای رفع بلاک تلگرام حذف اکانت تلگرام است.

البته با دیلیت اکانت هم شما تا زمانی که شخص مورد نظر مجدد شما را بلاک نکند می توانید به آن پیام ارسال کنید و به محض بلاک مجدد دسترسی شما به اکانت آن شخص مسدود می شود.

همچنین این نکته قابل ذکر است که به تعداد محدود می توانید دیلیت اکانت تلگرام انجام دهید و در صورت تکرار دیلیت اکانت به طور کلی از سوی تلگرام با آن شماره ریپورت خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دور زدن بلاک تلگرام مقاله زیر را مطالعه کنید :

 

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-دور-زدن-بلاک-تلگرام


سیمابین بلاک ,اکانت ,تلگرام ,دیلیت ,دیلیت اکانت ,بلاک تلگرام ,انجام دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش جامع کسب درآمد از اینترنت سرگرمی iranjess پاپ موزیک - دانلود آهنگ جدید کلاس آزاد دلم در هوای تو شوق نوشتن دارد، بازسازی و دکوراسیون داخلی ๔єlภєvєรђtєђค