باکس نخ و سوزن و جواهرات فانتزی طرح دکمه



قیمت : 40,000  تومان
 پستی 

بسیاری از ما برای تعمیر و یا تغییر در لباس هایمان، خود دست به کار می شویم. برای انجام کارهایی مانند کوتاه کردن، دوخت پارگی، کوک زدن و همه ی کارهایی که مربوط به هنر خیاطی می شود نیاز به ابزار خاصی دارد. تهیه تمامی لوازم مورد نیاز برای خیاطی در منزل کاری بسیار سخت و وقت گیر میباشد.باکس نخ و سوزن طرح دکمه دارای تمامی لوازم مورد نیاز شما برای انجام امور خیاطی در منزل، خیاطی ها و حتی محیط های کاری می باشد. این ست را میتوانید به مادران و همسران خود هدیه دهید.

 

جعبه نخ و سوزن یکی از محصولات پرطرفدار صنایع دستی و تزیینی است که در عین کاربردی بودن محصولی بسیار زیبا و جذاب می باشد.این جعبه ی فانتزی به شکل یک دکمه ی بزرگ به قطر 24cm میباشد که در رنگهای شاد و ملایم عرضه شده است.هم چنین ازاین باکس میتوان برای نگه داری جواهرات نیز استفاده کرد.

 

 

باکس نخ وسوزن طرح دکمه، تجهیزات لازم برای خیاطی یک تازه عروس را با کیفیت بالا را دارا می باشد که شامل موارد ذیل می باشد:۱۰ رنگ قرقره نخ-۱ سرویس سوزن-۱ بسته سوزن ته مروارید-۱ عدد متر پروانه ای- ۱ بسته سوزن قفلی-۲ ماسوره-۱ قیچی-۱ انگشتانه-۱بشکاف-۱ صابون خیاطی میباشد.

 


قیمت این محصول 40000 تومان



قیمت : 40,000  تومان
 پستی

گاه اینترنتی جامع سوزن ,خیاطی ,باکس ,دکمه ,میباشد ,فانتزی ,برای خیاطی ,بسته سوزن ,مورد نیاز ,لوازم مورد ,برای انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیبریا فایل میــمدال پایه سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا چتروم | چت روم فارسی | ناز چت | قلب چت gonbadfirouze