به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، غدیر قیافه رییس انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان سنگ آهن اذعان داشت: اعمال دوره اول تحریم های آمریکا بر ایران تغییری در این صنعت ایجاد نکرده است و کماکان شاهد رشد میزان صادرات محصولات شرکت فولاد مبارکه در این زمان بوده ایم.

وی هم چنین با توجه به این موضوع که، ایران و آمریکا ارتباط مالی و کالایی با یکدیگر ندارند و تحریم ها یک تاثیر مقطعی بر سهام این شرکت و قیمت کالاهای موجود در صنعت فولاد  گذاشته است و بخش عمده ی مواد اولیه تولید فولاد این شرکت از داخل کشور تامین می شود؛ اعمال تحریم ها را علیه شرکت فولاد مبارکه را تاثیر روانی کوتاه مدتی بر بازار محصولات این شرکت دانست.

باید بپذیریم که تحریم ها تنگناهایی را برای کارخانجات فولادی یا سایر صادرکنندگان ایرانی فراهم می کند اما مجموعه ی حرفه ای فولاد مبارکه تمام ابعاد تحریم های فولادی را سنجیده و راهبرد های مناسب برای رویارویی با موانع  احتمالی بعد از دوره دوم اعمال تحریم های امریکا و دیگر هم پیمانان وی را بر صنعت فولاد این کارخانه نظر گرفته است.

رییس انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان سنگ آهن با تاکید بر اینکه تحریم ها یک تاثیر مقطعی در سهام این شرکت و قیمت کالاها خواهند داشت، تصریح کرد: بخش عمده ای از مواد اولیه تولید فولاد شرکت فولاد مبارکه از داخل تامین می شود و کشور در تامین محصولات فولادی در شرایط خود کفایی قرار دارد و با اعمال فشارهای احتمالی آینده بر کشور توسط آمریکا جای نگرانی نیست.

وی با تاکید براینکه مدیران شرکت فولاد مبارکه تدابیری برای دور زدن تحریم های آمریکا اندیشیده اند، ادامه داد: ذخیره مواد اولیه، تجهیزات و قطعات برای یه مدت طولانی انجام شده بنابراین این شرکت از لحاظ تامین مواد اولیه در دوران تحریم با مشکلی مواجه نخواهد شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.


آهن پرایس فولاد ,تحریم ,شرکت ,آمریکا ,تامین ,مواد ,فولاد مبارکه ,مواد اولیه ,شرکت فولاد ,اولیه تولید ,تولید فولاد ,شرکت فولاد مبارکه ,اولیه تولید فولاد ,مو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خیاطی آسان موسسه تخصصی نهال گردو دانلود اهنگehsank2 به نام پینوکیو ترجمه تخصصی متن آنلاین مدل لباس مجلسی • مدل لباس شب • مدل مانتو • مدل ماکسی • مدل لباس عروس • آموزشی • دوستیابی • عباس منش کیست ؟ استاد روانشناسی ثروت ،تند خوانی ، عزت نفس ، اعتماد به نفس و قانون جذب یا کلاهبردار آهنگ فا