یکی از انحصاری های موردانتظار شرکت سونی برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 را می توان بازی Days Gone دانست. عنوانی که توسط استودیو سونی بند تحت توسعه قرار داشته و در سال گذشته از آن رونمایی شد.

سونی بند چند سالی توسعه Days Gone را آغاز کرده و تا به حال نیز شاهد انتشار نمایش ها و اطلاعات مختلفی مربوط به این بازی بودیم. به تازگی شرکت سونی و استودیو سازنده خبر ناراحت کننده ای را به طرفداران دادند.

به گفته سونی و استودیو سونی بند، بازی Days Gone برای بهینه سازی گرافیکی بیشتر تا آوریل 2019 تاخیر خورده است. در حالی که پیشتر قرار بود فوریه 2019 برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

استودیو سونی بند به دلیل تاخیر پیش آمده از طرفداران عذرخواهی کرده و افزود که محتواهای خوبی برای صبر بیشتر طرفداران در نظر می گیرد. این استودیو بیان داشت که نمی خواست عنوانی با مشکلات گرافیکی و چندی دیگر منتشر شود از این رو تیم تصمیم گرفت تا برای انتشار عنوانی فوق العاده و موردانتظار، کمی تاریخ انتشار را با تاخیر مواجه کند.

بازی Days Gone برای چندین بار است که تاخیر می خورد و مسئله بهینه سازی گرافیکی و برخی موارد دیگر سازندگان را برآن می دارد تا در انتشار تاخیری به وجود آید. تاریخ پیشین انتشار بازی 22 فوریه اعلام شده بود و تاریخ جدید 26 آوریل 2019 است این یعنی تاخیر دو ماهه که ممکن است برای طرفداران صبر طولانی تری بطلبد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت بازی Days Gone مراجعه کنید. گفتنیست این عنوان سبک ترس و بقا بوده و در آن بازیکنان در نقش شخصیتی هستند که در یک منطقه مملو از زامبی قرار گرفته و باید خود را از این منطقه محصور شده توسط زامبی ها نجات دهد.


آموزشی گیم وآی تی سونی ,gone ,تاخیر ,استودیو ,انتشار ,بازی days ,بازی days gone ,آوریل 2019 ,استودیو سونی ,سازی گرافیکی ,2019 تاخیر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جراحی بینی,جراحی فک و صورت,جراحی زیبایی در تهران دل میگه تخفیف مقاله فلزیاب دانلود کلیپ جدید Nonsense like everything around us