خانه ای که در آن زندگی می کنیم بازتابی از شخصیت خاص و ویژه فردی هر انسان است. پس طبیعی است که افراد مایل باشند خانه خود را مانند شخصیت فردی خود به مکانی خاص و متفاوت تبدیل کنند. همین قانون برای محیط کاری نیز صدق می کند. برای مثال مدیری را می بینید که حاضر نیست رنگی را برای دفتر کاری خود استفاده کند که در همه دفاتر استفاده می شود. به همین دلیل علاوه بر انتخاب رنگ، چیدمان و آیتم های تزیینی و دفتری مورد علاقه خود می تواند با راهنمایی یک طراح داخلی، تمام این آیتم ها را به استانداردها و قوانین موجود نیز نزدیک کند. مروری بر ایده وسایل تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی به شما نشان می دهد که تفکر هوشمندانه تا چه حد می تواند در انتقال حس خوب به افراد حاضر در محیط تاثیر گذار باشد.

توجه به این نکته ضروری است که شناخت عملکرد و حس منتقل کننده هر رنگ، آیتم و نشانه در کنار سلیقه شخصی ترکیبی از تناسب و شخصی سازی را به وجود می آورد. این کار تنها به کمک همکاری طراح داخلی و کارفرما ممکن می شود. بنابراین در وهله اول انتخاب طراح داخلی حرفه ای یک امر مهم و ضروری است. در زیر ایده های آیتم های تزیینی خاص و زیبا در دکوراسیون داخلی را مشاهده می کنید. ممکن است این ایده ها موجب جرقه ی خلاقیت در ذهن شما شود.

آینه: از قاب چهار گوش تا ایده شخصی

آینه یکی از وسایل ضروری خانه است. اما همیشه نیازی به محصور کرده این وسیله در قاب چهار گوش نیست. نگاهی به خلاقیت جذاب با آینه خلاقانه در تصاویر زیر بیاندازید. می توانید با شکل دادن آینه، آن را به وسیله ای تزیینی و کاربردی تبدیل کنید.



گروه صنعتی لابل داخلی ,تزیینی ,ایده ,آیتم ,شخصی ,آینه ,دکوراسیون داخلی ,طراح داخلی ,وسایل تزیینی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جایی برای من گروهای واتس اپ English Society Of Maragheh University بروزترین مرجع خرید دانلود آهنگ جدید 98 اچ زد بلاگ مسجد النبی(ص) ولنجک