پارک Heysel، واقع در غرب بروکسل، به تفریح و اوقات فراغت اختصاص دارد. در سال 1985، مسابقات قهرمانی اروپا در ورزشگاه Heysel بود که در این تراژدی چندین تماشاچی کشته شدند. از آن اتفاق به بعد دوباره بازسازی شده و Stade Roi Baudouin (استادیوم King Baudouin) نام گذاری شده است و از جذاب ترین دیدنی های بروکسل است.
یکی از مهم ترین قسمت های این پارک Atomium است. یک مدل درخشان 102 متری (335 فوت) که از اتم ساخته شده و از کروم و فولاد طراحی شده، توسط André Waterkeyn ایجاد شده است. برای تحسین این ساختار، زمانی را برای تماشا و لذت بردن از عظمت محض اختصاص دهید.
این بنا در سال 1958 برای World Fair بعنوان سمبل عصر اتمی ساخته شد. یک تصویر دقیق از مولکول آهن است که 165 میلیارد بار بزرگنمایی شده است. شامل نه قطعه کره ای فولادین به قطر 18 متری است که داخل هر کدام، یک نمایشگاه برپاست.
بنا احتمالا از بیرون چشمگیرتر است، اما یک بالابر با سرعت بالا و با سقف شیشه ای دارد که فقط 23 ثانیه طول می کشد شما را بالا ببرد تا جایی که می توانید برای یک آبجو و یک میان وعده توقف کنید، نگاهی به مناظر بیاندازید و سپس از پله برقی پایین بروید و طبقات مختلف را ببینید.
آدرس Atomium: بلوار du Centenaire, Laeken
ساعات کاری: همه روزه، از 10 صبح تا 6 عصر 
هزینه ورود: بزرگسالان 12 یورو؛ 12 تا 18 سال 8 یورو؛ 6 تا 11 سال 6 یورو؛ برای کودکان کمتر از 6 سال رایگان است.
وسایل رفت و آمد: مترو ی Heysel


Rose Gold Shine Ariyan Holding یورو؛ ,atomium ,پارک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود ایران زیبا ، زندگی سالم جواهرات و زیورآلات دکوریکور ایروید مجری نمای شیشه ای و درب و پنجره آلومینیوم و upvc آموزشگاه بورس مهدی ایناز چت | بیتا چت | وب سایت | وبلاگ اینازچت - لمیس چت